![]() |
KH i paranøtter
Forleden så jeg en pakke paranøtter på Rema, tror det var fra den lille nøttefabrikken, og den hadde rimelig lite karber, husker ikke eksakt. En annen dag kjøpte jeg en pose sånne nøtter et annet sted, også fra den lille nøttefabrikken, men mindre pose, og den har jammen 12,3 KH!
Que? |
Sv: KH i paranøtter
De roter og styrer veldig med dette! Med og uten fibre etc.
Om du scroller helt nederst på siden, finner du flere tråder om dette, tror jeg! |
Takk! :) Og sorry at jeg er så blond at jeg glemte å sjekke forumet først. Trodde selvsagt jeg var genial og først ute med å finne noe rart. hehe.
|
Kan man spise usalte pianøtter? Hvor mye nøtter kan jeg spise?
|
Sitat:
Nettopp dette er en av grunnene til å vi anbefaler folk å belge seg en filosofi, og følge den. Er så mye lettere å vite hva som er hva da!;) |
Sitat:
Ikke har vi verdens beste søkefunksjon heller!:eek: |
hahahaha Kitt, good one. Jo men jeg har aldri spist så mye nøtter, annet enn til jul følte ingen av filosofiene passet
|
Sitat:
Ellers har paranøtter minst karber, mye sunt fett og er veldig gode når de er ferske!:sikle: Jeg tenker at generell lavkarbo, uten ketose fordi du gjerne vil ha med deg høytideligheter etc, kanskje Fedon, vil passe bra for deg. For eksempel..... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44. |