![]() |
5 kg i januar
Vi skal klare å gå ned 5 kg i januar! Hvem er med meg? :)
(Lettere når man er flere om et delmål!) :cool: |
Sv: 5 kg i januar
Vilbare ønske deg lykke til. 5kg på en måned er f0r meg urealistisk, så det kan jeg ikke være med på..
|
Er med...vekt kommer 6 januar! :)
|
Hei, jeg prøver. Skal veie meg til tirsdag. Har bursdag i slutten av mnd så det kan bli en utfordring, for jeg har lovet meg selv kake den dagen....
|
skal prøve;)
|
Sitat:
|
Sitat:
Hvor skal du ha start-vekta mi? ;) http://tickers.tickerfactory.com/ezt...0xU/weight.png |
Skal gjøre mitt beste.... :)
|
Jeg er med!! Har ikke gått på det siden midten av desember, og har virkelig ikke klart å holde det jeg gikk ned. Så nå er det virkelig back on. :D
Dette skal vi klare!! :heia::heia: |
Å det hadde vært herlig!! Så jeg skal prøve det beste jeg kan!! Håper jeg og alle sammen her inne klarer det!
|
Jeg vet da ikke vekta mi, bare legen som vet..hehe Skal til legen onsdag og da får jeg si at jeg får "null-vekta" da vettu, uten å vite den! hehe
Skal fortelle legen at han skal si stopp når jeg er 60 kg! Egentlig deilig å slippe "veiehverdag"-syndromet altså! Tror jeg føler meg slankere når jeg ikke vet...sprøtt men hjernen er rar! :p |
Sitat:
|
Jeg er med. Jeg har spist mer i desember av karbohydrat enn hele året til sammen tror jeg..... huffffffffffffff.
Jeg veier meg i morgen tidlig og så er jeg med. :-) Trenger et dytt ja, takk skal du ha. |
Er med!! :)
|
Jeg er med !!
5 kg i januar må vi klare :) |
jepp!trenger en dytt nå!tror jeg har lagt på meg litt for mye i jula ja.kan dere gi meg en oppdatering på hva dere spiser, hvordan dere trimmer for beste resultat osv?
|
Jeg er absolutt helt ny her inne, og totalt ukjent med det jeg har bestemt meg for: Ketolysekuren til Torkel.
Aner ikke hva jeg kan forvente, men sta som jeg er skal jeg gjøre mitt beste for å klare 5 kg i januar. Starter i morgen. Har lest og pugget i Torkels bok, og handlelisten er klar. Har forresten tidligere på egen hånd levd på kosthold uten karbohydrater, og jeg vet at det funker for meg. Gikk ned 20 kg på tre kvart år. Den gangen ante jeg ikke om Ketolysekuren...(en vekt som jeg fremdeles holder etter et år). Nå hiver jeg meg frampå med brask og bram! ;) |
Jeg og blir med:D
La på meg 5kg på ei uke i jula!!! Men heldigvis er 3kg borte allerede:) |
Jeg vi også men jeg leser og leser men skjønner ikke hvordan en dag med mat skla se ut :( kan ikke noen hjelpe meg jeg skal på ferie 11 februar så jeg vil å ned 5 kg hahaha da er dte bare 15 igjenn etter det som jegvil ha av innen 2010:) anyone please help me:):):)
|
Sitat:
|
Deilig å ha startet i dag altså. Men som alltid sliter jeg litt med hva jeg skal spise. Men dette går seg fint til etterhvert. Nå er det snart lunsj med god stor salat med skinke og ost. Noen som har noen gode tips til kjøpedressing som er lav på karbo?
|
Da var jeg innveid på 78 kilo - så da skal jeg være nede på 73 kilo før Januar er ute. Håper og tror det skal gå greit!!
|
Jeg er med! Starter på 75,2. Håper jeg klarer det.
|
Hiver meg også på her...må komme tilbake med vekt på onsdag! Har gått ned 6 kg til nå på snart 7 uker :D
Ingen sprekk i julen og formen er god som aldri før! Lykke til folkens! |
Veide 75.5 i dag. skal ned til 65.
Å gå ned 5 kg i januar hadde vert ein drøm da! Men går det sååå fort altså? siden eg skal ned 10.5 kg? Blir spennende dette her! Heng meg på:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37. |