![]() |
Lavkarbo og lavkalori
Er det mulig å få til et kosthold som er lavkarbo OG lavkalori på samme tid?
Noen som kan gi meg et hint om hvor jeg kan finne info om det?!?! |
Sv: Lavkarbo og lavkalori
Fedon og South Beach. Begge deler finner du under kostholdsfilosofier.
|
Fant en gammel tråd hvor det blir diskutert, du kan jo lese og se om det gjør deg noe klokere ? http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=6360 :)
|
Jeg mener det er mindre sunt.
Hvorfor vil du spise.. mindre? :) (selvfølgelig ment godt!!) Redigert: Mener du mindre fett? :) |
Sitat:
South Beach passer dermed bra for meg! |
Sitat:
bare ikke spis så lite fett at du får diare over tid. ;) men supert det passer for deg da. jeg selv er kjempesupten når jeg skal spise! og det nytter ikke med bare kylling da.. |
Sitat:
Så sier jo tradisjonell sunn fornuft: mindre kcal og mer trening! Men her "inne" er det jo mindre karber som gjelder. Så kanskje en blanding da?? :confused: Men jeg sleit igår litt med å finne hvordan jeg kan legge opp et matprogram.. Jeg har tidligere gått ned 15 kg på ketolyse da... Tusen takk for svar alle :) |
Sitat:
|
Sitat:
Lavkarbo prinsippet er jo stabliserende. så ikke vær redd for og spise nok fett. med stabiliserende, mener jeg at du også vil få mere muskler, (ta-da) og "forbrenningen"(som da skjer i kroppens forskjellige organer, som vil bli styrket) vil bli "økt". dette er jo godt for helsa og organene, muskelaturen og alt i mellom. du vil bli medre på en lavkarbo "diett" . :) |
Sitat:
|
Sitat:
Her er South Beach greit sammenfattet. I tillegg ligger der matlister for fase 1 og fase 2, samt en del oppskrifter. South Beach er nok der nærmeste du kommer "traidsjonell sunn fornuft" i lavkarboverdenen. På meg virker det iallefall - i går var midjen min 83 cm, mot 88 da jeg hoppet av ketolyse. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33. |