![]() |
Pluss ved nicket?
Jeg har sett at noen ganger så har folk et +-tegn ved nicket sitt.. på oversikten der det står hvem som er aktive på forsiden, på venstresiden..
Hva betyr det? :) |
Og noen har stjerne! *
Hva betyr det? Plis svar noen! :p |
har ikke lagt merke til det... hvilken nettleser har du? kan det være at de nickene som har brun farge vises med stjerne eller pluss hos deg...??
|
Jeg skal svare dersom du svarer meg først om jeg har en pluss forran mitt nick... :p ;)
De som har pluss forran er de du har lagt til i vennelisten din, og de som har stjerne surfer usynlig, men ikke usynlig for de som har visse possisjoner i forumet (moderatorer og de som er med i selvutviklingsgruppen). |
Ja, du har pluss Lise! :)
Og takk for info, nå er jeg litt klokere enn istad! :) |
Hva er poenget med å legge noen i vennelisten, det har jeg aldri gjort :o . Skjer det noe liksom?
:klem: fra en venn :p |
Sitat:
ja, også får de en pluss på seg... :) Det får vel litt mer funksjon når forumet er blitt større... når det er 200 stk pålogget samtidig er det ikke like lett å se om noen en kjenner er pålogget.. :) |
Jeg aner ikke jeg.. men kanskje hvis det (i fremtiden) er pålogget 100 stykker, så får man oversikt over hvem av "vennene" som er på.. ellernoe..? :)
|
*Aline "løper" og lager seg venneliste*
satser på at MAAAANGE kommer til etter nyttår!!!!! ;) :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10. |