![]() |
Musikkavhengige: Spotify-invitasjoner
Har to invitasjoner til spotify som jeg like gjerne kan dele ut her i tilfelle noen trenger, alle jeg kjenner har allerede :)
Last ned musikkspilleren og registrer deg på http://www.spotify.com knJAanq8wxiDDtb8 BRUKT xVaYE6Gc4Hk4RMjZ BRUKT Post svar med koden du tar med teksten BRUKT bak, så andre vet at den er brukt. (F.eks zbcdef012346789 BRUKT) |
Sv: Musikkavhengige: Spotify invitasjoner
hmm,. hvor taster jeg den inn?
|
Jeg ELSKER spotify! :love:
Så dere som ikke allerede har den, løp og registrer! :D |
Sitat:
Jeg har også muligens et par invitasjoner om det er av interesse! |
Denne linken funker supert:
http://spotify.mikromann.net/ |
Areola: ÅH jaa! Jeg har kjempelyst på Spotify! Regner med de i HI er tatt allerede?
|
Er bare å gå inn på linken til Scartz, så trenger man ingen invitasjon. :)
|
Sitat:
|
Flott takk, jeg skal ta en kikk senere. :hyper:
|
Sitat:
|
xVaYE6Gc4Hk4RMjZ - BRUKT :p
Tuuusen takk :D:D |
Kanskje noen deler noen bra spillelister etterhvert også?
|
Det har vist ikke gått en måned ennå, jeg får to invitasjoner per måned. Den ene er lovet bort til Pappa'n min, men du kan få den andre Iset, om du ikke finner andre veier dit, da:) Tror den kommer om et par dager!
|
Flott, Areola. :D Jeg skal få mannen til å se på det i ettermiddag, det er for stress for mitt pene lille hode akkurat nå. Om det ikke går i orden kan jeg jo sende deg en PM eller skrive her, hvis du gidder å holde av en invite til meg da. :)
|
I linken jeg sendte står det veldig godt forklart steg for steg hvordan man oppretter en konto hos spotify uten invitasjon.. Så og si ingen jeg kjenner har benyttet seg av "invitasjon" opplegget.
|
Det var kanskje bare i begynnelsen at man måtte ha invitasjon. Nå er det vel slik at alle nye må betale fast beløp i måneden også, eller har jeg misforstått? Har selv altså, men er nysgjerrig...
Og elsker spotify ja!!! |
Ingen som må betale, men velger selv om man vil ha gratis konto (med reklame) eller konto man betaler for (uten reklame, og med flere fordeler)
|
I norge må man ha invitasjon, men ikke i andre land. Så via linken jeg viste lager man en utenlandsk konto, som man lett retter opp igjen etter man har blitt bruker. Alt står godt forklart :)
|
hellooo
vill gjeeeerne ha inv. |
Men hva er egentlig forskjellene på reklame og den med betaling?
|
På den du betaler for slipper du reklame. Med reklame er gratis.
|
Og det er det eneste? Men herlighet, jeg klarer da å leve med bittelitt reklame - jeg gidder da iallfall IKKE å betale for å ikke få det :rolleyes:
|
Det er det eneste, ja. Ja, også får man vel invitasjoner også når man betaler for det.
|
Sitat:
|
Men når vi sier reklame, så menes det at etter ca hver 5. sang du spiller, så avsluttes det med en reklamesnutt. Typisk du hører en mann "Hi im john from spotify. If you want to... bla bla bla" så varer det kanskje i 15-20 sec. Litt plagsomt, for du MÅ hørre igjennom reklamen, men jeg overlever da jeg sparer 100 kr i mnd på det liksom ;) Er mest irriterende på vors egentlig.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16. |