![]() |
Skal på LCHF seminar i Sverige!
Gleder meg masse, og tror det kan bli veldig interessant.
Jeg og Morten (samboer) reiser sammen. Han har også blitt mere opptatt av lavkarbo/LCHF for egen del og prøver ut dette i formindelse med trening. Han løper mye, og løp halvmaraton i sommer. Men altså, vi skal på et kveldsseminar i Karlstad i Sverige. Det koster 290 svenske kroner/pers + 50 kr hvis man ønsker mat i pausa. Kan bestilles og betales over nett. Bestilling Kanskje noen av dere som har mulighet, hvis dere ikke bor så langt fra grensa på disse kanter av Norge :-) Annika Dahlqvist, Andreas Eenfeldt, og Lars-Erik Litsfeldt skal forelese, og det er LCHF.se som arrangerer det hele. Jeg vet også at Anna J.D Jacobsson kommer, som gjest da tror jeg. |
Sv: Skal på LCHF seminar i Sverige!
Jeg vil også!!
Anna skal dit også ja, og hun skal ha med seg en del eksemplarer av den nye kokeboken sin. :D |
H e l d i g r i s !
|
Å, om jeg bare bodde nærmere......kanskje vi får et resyme senere?;)
|
resyme kommer :-)
|
tar du bilder - og legger ut ? *så vi vet hva vi gikk glipp av *:spent:
|
Sitat:
Og selvfølgelig skal jeg legge de ut :) |
digg! flott og ha deg her - og bloggen din - den er inspererende !
men et spørsmål utenom - på et bilde på bloggen din spiser du " thai chili " , som du sier du ahr spist i 3-4 år.. hvor mange karbs har den ? :o finner den ikke i næringinholds kalkulatorer.. :eek: |
Sitat:
Jeg kjøper den som regel i Sverige, men jeg har sett den på Meny i Mysen, og på ICA i Ørje også. Denne ølpølsa finnes i mange smaker, noen inneholder litt karbo. |
har aldri smakt thai - smak.. er den god ? :) den så sååå god ut ! :) *savn*
|
Sitat:
Har spist mange av de, gjerne da jeg er i butikken og handler uten å ha spist først. Da står jeg der med pølsa mi mens andre spiser boller :p |
fant ut at jeg hadde en slik i kjøleskaper jeg og! :D
"bierbanger" hele pakka 50g, pr 100g 1% karbohydrat. MMM nydelig! takk! dette er noe jeg skal begynne og ha i omeletten! :) |
Jeg bruker de ølpølsene til spekemat også, sammen med spekeskinke, eggerøre m.m..
Kjempegodt! Men de er veldig salte, så være litt obs på det :-) Ikke spis de hele tiden . |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58. |