![]() |
Knekkis i panna
joa, nå skal jeg snart ut og reise.. og da tenkte jeg jeg måtte ha mat pakke emd meg! men de fleste knekkebrødene her på lavkarbo var SÅÅÅH kompliserte ( eller jeg som er treg? ) så denne er lett! ( og NULL karbo. )
2 egg SS kardemomme 1 SS knuste linfrø SS linfrø , hele 1 SS vann ( hvis du vil ha de litt myke ) bland miksen godt! stek godt i panna! ( ca 10x10 cm bredde ) mine ble gode og fine.. jeg lagde stoor røre.. så nå har jeg rundt 14 stk igjenn :) de skal være med på tur snart :spent: |
Sv: knekkis i panna
Hei
Mulig jeg blander med noe annet, men jeg tror det blir en del karbohydrater i linfrøene når de blir knust:confused: |
nopp ? har en pakke ferdig knuste, og hele, begge står det 0 karbo på :)
|
Ok, men da er det ikke noe problem :D
Da er det bare å steke i vei :hungry: |
Sv: Knekkis i panna
2 egg
SS kardemomme Hvor mye? 1 SS knuste linfrø SS linfrø , hele Hvor mye? 1 SS vann ( hvis du vil ha de litt myke ). Er på jakt etter noe jeg kan steike i steikepanne. Så disse gleder jeg meg til å prøve. |
Blir disse virkelig harde og sprø?
|
Nei, de blir ikke det!!! :rolleyes:
|
Sitat:
|
Ingen som vet??
|
Mener vel sikkert 1 ss av hver? Tviler på at det skal være noe mer enn én spiseskje kardemomme - men hver sin smak, selvfølgelig... :rolleyes:
Er vel kanskje bare å prøve seg frem? ;) |
Takk for svar:) Godt at det er flere nattmennesker her!!
Nå har jeg laget disse...jeg endte opp med 12 SS hele linfrø. KArdemomme har jeg ikke, så jeg droppet det. Men hadde i litt salt, og 0,5 ts fiberhusk. De ble helt greie, egentlig. Smaken er ok..jeg liker linfrø:-) Men de er ikke helt harde som knekkebrød. Likevel geniale som en enkel løsning til noe å ha pålegg på:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:02. |