![]() |
Jeg kjenner jeg har snart har spist nok brokkoli og blomkål
Hva av andre hverdags grønnsaker kan jeg servere til kjøtt? Jeg orker snart ikke flere blomkål og brokkoli varianter :dåne:
|
Sv: Jeg kjenner jeg har snart spist nok brokkoli og blomkål
Kommer litt an på hva slags kjøtt, men selv bruker jeg endel squash, purre, løk, rødløk, sopp, paprika, stangselleri, kål...
Ja jeg vet at noe av dette inneholder i overkant med karbo, men alt med måte. Som krydder i mosen kanskje? Men så blir jeg visst aldri lei blomkolli heller :) Ikke har jeg ketolyseboka heller, så jeg burde ikke uttale meg;) |
Salat er godt da.
Jeg spiser gjerne bare ruccola med evt noen cherrytomater, litt pepper/salt og olvienolje over. Veldig mye smak i ruccola. |
spinat er en kjempefin grønnsak med svært lite karber i
|
Aubergin! Sleng det du har av grønnsaker i en foliepakke og stek på grillen med litt smør. Så enkelt og godt, og samtidig lett å variere.
|
Rosenkål med masse meierismør!:sikle:
Smørstekt sopp!:sikle::sikle: Purre, squash, avocado........:sikle::sikle::sikle: |
Sv: Jeg kjenner jeg har snart har spist nok brokkoli og blomkål
Rosenkål er jo kjempe godt!! hadde helt "glemt" de der små runde ;P
|
En god og feit kålrabistappe passer til mere enn pinnekjøtt. Har litt karber så ikke spis uendelige mengder om gangen.
|
sommerkål dampet med smør
squash, rasket og stekt, stekt ibiter, stekt sammen med løk.. erter rosenkål med baconbiter fennikel |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01. |