![]() |
Hva har dere i kjøleskapet?
Til enhver tid?
Og i krydderhylla? Fortell meg hva som er kjekt å ha stående:rolleyes: |
Sv: Hva har dere i kjøleskapet?
Sitat:
EGG!! Majones, div kjøttpålegg, tomat, agurk, paprika Stangselleri, blomkål, brokkoli, løk (aubergine, squash). Sitronsaft Av krydder har vi "alt", elsker å prøve noe nytt. :) |
Ost
Fløte Cottage cheese Fete oster Bacon Agurk Majones Creme fraiche Hjertesalat Kjøttdeig Ekstra pakke med smør ( en står på benken) I krydderhylla står det mye rart! Men det jeg brukr mest er: Salt Pepper Spisskummin Paprikapulver Hvitløkspulver Cayennepepper Oregano Basilikum Kanel |
I kjøleskapet, og man kan i grunn se hvilken hylle som er min: :D
- egg - bacon - smårettskinke - div kjøttpålegg - reker - fetaost - hvitost - fløte - majones - sæterrømme - agurk - paprika - squash - div salater/kål - blomkål - brokkoli - øl og skokkis (ikke mitt...!! :cool:) I krydderskapet, sikkert det meste da mannen elsker å kokkelere, men det som jeg bruker er: - sitronpepper - svartpepper - basilikum - salatkrydder |
I kjøleskapet:
Jarlsbergost, fetaost, bacon smøreost, ymse taffeloster, cottage cheese, hickory smoked cheese, cheddar ++ andre ymse oster. (veldig glad i ost :rodme:) Egg, bacon, rømme, creme fraiche, majones, skinke, fløte, gresk yoghurt, spekemat, reker, blomkål, brokkoli, agurk, tomat, paprika, squash, sopp, selleri, hjertesalat, oliven, hvitløk, chili, ingefær, sitron, basilikum +++ Av krydder bruker jeg stort sett bare salt og pepper :o |
Jeg har alltid Iset-brød og leverpostei i kjøleskapet. Da er det aldri krise...
|
Hmmm... var det ikke en sånn bildetråd her en gang hvor vi viste frem bilder av kjøleskapene våres?
Fant den! Her: Hva har dere i kjøleskapet - bildetråd Syntes den var litt artig... :o |
Sitat:
|
Hmm
I kjøleskapet: Matfløte,smør,creme fraiche, rømme og rent kjøtt, salat,agurk,paprika, fetaost og pølser I krydderhylla: Indisk krydder av alle slag salt og pepper kjøtt og grill krydder I fryseren: Bringebær brokkoli og blomkål grateng |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:04. |