![]() |
Rockering-maraton!
Startskuddet går i dag!
:visemuskl Her kan vi motivere hverandre, og dele resultater osv. Kanskje flere blir inspirert til å hive seg på rockering epedimien :D |
Sv: Rockering maraton!
(skrivefeil ser jeg... epedimien...)
Jeg setter meg ikke så høye mål, men foreløpig bare noen minutter om dagen. *løper og finner ringen* |
Jeg har ikke begynt enda. :o
MEN - dere som ikke får det til, sjekk her og her. Prøv å presse i motsatt retning enn det som føles logisk. Man skal liksom presse mot rockeringen hele tiden, det kjennes nesten ut som man motarbeider den i begynnelsen. Det var iallefall sånn jeg fikk teken på det første gang. Hvis du føler de andre snuttene nedover på høyre side på youtube, så får du mange andre praktiske tips, også hvordan man kan skikkelig få til en treningsøkt. Lykke til! Nå skal jeg rocke. :D |
Må bare slenge noen flere linker. Dance hoop.
Sånn ser vi ut om tre mnd..!!! :D :D Her er en spilleliste med mange sanger for en treningsøkt. Okei, jeg skal gi meg nå. |
Min er på vei i posten, gleder meg villt!
|
Sv: Rockering-maraton!
Jeg har prøvd igjen i dag.. Fikk til liiiitt flere runder denne gangen. Men med min eplefasong så mister jeg farten. Æsj altså!! Men jeg skal gå på igjen med liv og lyst i morra, og prøver igjen... hehe...
|
Da har jeg rocket litt :)
Bare 5 min tilsammen. Husker de fæle blåmerkene sist. Så tar det med ro. |
Men hvordan skal det fungere dette maratonet da? Skal vi skrive inn her hvor lenge vi rocker?
Jeg har ikke rocka på leeeeeeeeeeeeeeeenge, så jeg er for nybegynner å regne igjen. Derfor begynner jeg på 3 minutter per dag den første uka. Orker ikke å bli lilla over det hele... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har rocka 3 minutter i dag:)
|
Sitat:
Veldig enkelt :D Bare rocke i vei! Fortell om de herlige blåmerkene som kommer, hvor flinke dere er, og kanskje resultater- til inspirasjon:) |
Sitat:
Merker det garantert selv om du ikke rocker mange runder. Magen jobber fordet:) |
Sitat:
Tidlig på'n du er da:) Flink! |
Sitat:
Fytti, så varm jeg ble rundt livet av den rockinga. Skjønner godt at det hjelper, ja! Føles som om det brant, faktisk. |
Flesket mitt. :hylgrine: Ante ikke at det skulle gjøre noe så inni granskævven vondt. Jeg har rocka bare noen få minutter i går og i dag. Blir man ikke herda før det har gått flere uker?
|
I dag har jeg rocka igjen *føle seg flink* Rocka tilsammen 10minutter, men jeg tror jeg får like mye trening av å bøye meg ned for å ta rockeringen opp igjen fra gulvet :lol:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Hehehe... :p Tok ikke mer enn et par dager på meg sist, så var det ok. Holdt forøvrig på i ca 5 min i dag selv :) Ingen blå merker enda, men kjenner det godt! |
Har dere målt dere før start? Morro å se etter en uke eller to.
Skal gjøre det selv i morgen. |
Tar en måling i morgen jeg og. Da er første uke gjennomført og vannet ute av kroppen:)
|
17 minutter sammenhengende i går, og 10 min i dag.
Har tre solide blåmerker...:D |
Sitat:
Jeg skal ta 5 minutter nå før frokost. |
Dæven så flinke dere er!
Jeg har ikke orka å se på ringen i dag. Er 30 grader ++ i sola her hjemme. Venter til sola går ned, så tar jeg det i hagen. (hagen er godt sjult-heldigvis) Er hjemme i permisjon, så det er i grunn ingen unnskldninger til bevegelse... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:23. |