![]() |
Kan noen svare meg på et par ting?
Gjør det noe om man ikke "når"15 carbs hver dag?:confused: Sånn til i dag har jeg fått i meg 7-8... så jeg tviler det blir mer enn 10...
Så lurer jeg på om det er ok å ta en liten dæsj hvitløksdressing å blande sammen i creme fraiche? Det blir jo veldig lite, så tenkte det gikk ant? :confused:så hadde jeg i bittelitt kruspersille... Håper noen kan litt om dette:) |
Sv: Kan noen svare meg på et par ting?
Jeg pleier å gjøre det med rømme, blande en ts eller så av en dressing i omtrent 1 ss rømme.
Men husk at vi skal ligge på mellom 15 og 20g karbo pr dag og at de fleste skal komme fra grønnsaker over bakken :ja: |
Takk for svar:)Joda, spiser grønnsaker...masse brokkoli og litt salat..men må ha litt stæsj ved siden av kyllingen å sånn:DSliter faktisk litt med å få i meg de 15 carbene men så lenge jeg er i nærheten går vel det bra...
|
Haha, jeg sliter ikke med å få i meg de 15 g karbene per dag kan man trygt si. Idag var jeg der klokken 17... Så det ble kjøttdeig m.tacokrydder (fra hindu) og smeltet ost til kvelds;-))
Miss B, jeg var tilbake på minus 4,5 kg (ca) idag morges! Jippi hurra!!! Føler jeg er i en goood steam nå! :D Men for å svare deg på spørsmålet, så bør du ligge opp mot 15 g karber om dagen!!! Spis omså 1/2 tomat for å få den opp med et par gram, eller litt paprika. Paprika inneholder 5,3 g karber per 100 g ca om jeg ikke husker feil. Men sjekk bare ut den store matvaretabellen her inne på hoved/forsiden;) Jeg heier på deg! |
|
Heia!
Så bra at det er litt action igjen! :) Det liker vi! Jeg var på vekta nå, og har gått ned 1 kg siden lørdag:DDet er self bare vann, men da er vi igang! Og ketosen kom fort, er supertørr imunnen:p Jeg har lastet ned mat på nett og det er et supert program...den regner ut alt for deg! Og jeg heier på deg!! |
Sitat:
Så skal du bruke programmet, så lønner det seg å sjekke mot innpakninger/innholdsdeklerasjonen på varene du bruker :ja: |
Er det det??? okey... men creme fraiche og sånn tror jeg stemmer bra..og frukt... Jeg er i allefall i ketose, det viser både stixen sim er mørkelillia og kjennes i munnen:)
|
Det er bare verdt å dobbeltsjekke til du vet hvilke som det er feil på. Det er ikke så mange, mener jeg :) (Jeg droppa hele programmet jeg)
Drikker du masse vann? Min. 2-3 liter dagen. For viss stix er mørkelilla kan det indikere på for lite væske. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07. |