![]() |
Lavkarbo- redusere fett?
Klarte ikke å finne igjen tråden. Hvis man ligger på mellom 30-40 karbs om dagen bør man redusere mye på fettet? Da tenker jeg på feks 50-80 g med fett pr dag??
Driver og prøve å finne perfekte kombinasjonen for å få haes på de siste 7-10 kg. |
Sv: Lavkarbo- redusere fett?
Wolfgang Lutz anbefaler hvertfall opptil 72 gram netto karber per dag, og da kan man spise fett uten begrensninger.
|
Sitat:
Såpass mange karbs? Merker at jeg sliter med å spise såpass med karbohydrater igjen. Det er sperrer i hodet mitt. |
Du trenger da vel ikke spise så mye karber vel?
Er det du lurer på om det går an å spise lavkalori lavkarbo? Å ta Allipiller og fortsatt spise passe fett? Det er jo en filosofi som heter south beach da, lavkalori lavkarbo. Selv synes jeg ikke noe om å kutte fettet, det er jo der energien kommer fra, og jeg hadde ikke klart det. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg sto stille i 5 uker før jeg gikk ned et par kg, så stille i to uker og ned 0.5kg. Kroppen er rar, noen ganger kan den tvilholde på fettet. Og du spise ikke søtningsmidler, bær eller fløte som kan stoppe vektnedgangen? Jeg bør ikke spise fløte... Det stopper meg. |
Sitat:
Spiser søtstoff kanskje 1 gang i uka, bær spiser jeg aldri og fløte en sjeldent gang. Har prøvd å kutte ut alle disse tingene, i tillegg ost og nøtter. Uten hell. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14. |