Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   Den evinnelige tørsten (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=25526)

Millsi 26-04-09 20:07

Den evinnelige tørsten

Fikk den i starten sist gang å,men husker ikke hvro leneg den satt i.. Jeg drikker litersvis med vann,og løper like ofte på do :p Når avtar det litt? Drikker masse vann i utgangspungtet jeg å da :) Men nå tar det av helt. hehe

Sassy88 26-04-09 20:24

Sv: Den evinnelige tørsten

Jeg er akkurat lik, men det har roa seg litt nå da (er bare på dag 6 altså).

Når du først fikk minna meg på vanndrikkinga ble jeg tørst igjen, så får gå å fionne meg et glass med iiiskaldt vann :)

Millsi 26-04-09 20:30

hehe,sitter med halvliterglass med vann hele tide,jeg!! Og det fylles opp jevnlig,ja!!

Sesti 26-04-09 22:23

Hehe, nyt det.. Jeg derimot er helt motsatt, sliter noe ekstremt med å få i meg vann...:S

Imse 26-04-09 22:31

Jeg aner ikke, jeg har vært i ketose i 4 uker og er like tørst, flyr på do minst 2 ganger hver natt og flere ganger i timen. At ketostixene slår ut er vel nesten bare flaks så utvannet det som kommer ut er;)

Millsi 26-04-09 22:33

syns det er kjedelig å gå på do jeg.. haha!

Imse 26-04-09 22:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Millsi (Innlegg 707155)
syns det er kjedelig å gå på do jeg.. haha!

Jeg også, men det er vondt å være tørst også... Så jeg flyr på do. Men jeg er rimelig fortvila over at jeg ikke klarer å gå en tur på en halvtime uten å stresse halve turen hjem fordi jeg faktisk nesten holder på å tisse på meg....

Millsi 26-04-09 22:50

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Imse (Innlegg 707156)
Jeg også, men det er vondt å være tørst også... Så jeg flyr på do. Men jeg er rimelig fortvila over at jeg ikke klarer å gå en tur på en halvtime uten å stresse halve turen hjem fordi jeg faktisk nesten holder på å tisse på meg....

Huff,ja.. Passer på å gå i skogen jeg :) så er det ingen som ser meg om jeg bare MÅÅ! hehe

Areola 27-04-09 08:48

For meg er hjemturen fra jobb verst - ihvertfall hvis jeg må ta buss :eek:
Om jeg ikke har vært på do umiddelbart før jeg går til bussen er jeg nær sprengt halvveis på turen :lol:

Imse 27-04-09 11:38

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Millsi (Innlegg 707162)
Huff,ja.. Passer på å gå i skogen jeg :) så er det ingen som ser meg om jeg bare MÅÅ! hehe

Jeg gleder meg også til jeg kan gå i skogen... Venter på å skogsbilveiene skal tine frem jeg;) Skal sjekke i dag om den ene veien jeg går på er tørr nok til å gå på, forrige onsdag lå det 30cm snø på deler av den...

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.