![]() |
Nysgjerrig
Jeg er bare litt nysgjerrig. Ser at mange har gått ned veldig mye her.
Jeg begynte på atkins for halvannen måned siden og det ser ut til å funke. Hurra :D (endelig) Jeg lurer på om dere vil stille min nysgjerrighet: Hvor mye har dere gått ned og Hvor lang tid har du brukt? Gir |
Her ser du hvordan det har gått for meg.
Startet i midten av juli og trappe ned på kh. Nå skal jeg prøve å holde meg på induksjonen i alle fall fram til jul. 11 september -11,0 kg 13 september -2 kg, TOTALT -13 KG 20 september -1,2 kg, TOTALT -14,2 KG 27 september -0,6 kg, TOTALT -14,8 KG 4 oktober -1,5 kg, TOTALT -16,3 KG 11 oktober -0,6 kg, TOTALT -16,9 KG 18 oktober -1,2kg, TOTALT -18,1 KG 25. oktober - 1,2 kg, TOTALT -19,3 KG 1. november - 1,5 kg, TOTALT - 20,8 KG 8. november + 0,3 kg, TOTALT -20,5 KG Ønsker deg lykke til!! |
Jeg startet for 19 dager siden og har gått ned 5.4 kg.
Lykke til! |
Jeg er idag 20kg lettere enn jeg var før jeg begynnte på Atkins. Jeg har fortsatt noen kilo igjen, men de kommer litt etter litt... :snill:
|
Sitat:
|
Er ikke helt sikker på når jeg begynte egentlig, for det har gått litt etter litt og plutselig var vi begynt. Hehe. Men har vel vært på Atkins sånn konsekvent i en måned halvannen.
Jeg har tatt av mellom 10 og 14 kilo siden da :D (spørs når på dagen jeg veier meg egentlig) (og ja...jeg veier meg alt for ofte....flere ganger om dagen) Og mange mange flere kilo skal det bli ;) |
Først nå så jeg at du var fra Trondheim. Kult med flere av oss her inne!:)
|
Sitat:
Kjekt med "kjente". Hehe. Ser du setter deg delmål men vektnedgangen. Sikkert ikke så dumt det. Hva er ditt fulle mål? |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10. |