![]() |
Ketogen ferdigmat, til folk på farten
For de som er mye på reise eller har en hektisk hverdag, kan jeg anbefale å kikke på denne siden.
http://www.spisdegslank.no/ Her er det ketogen kost man kan bestille ferdiglaget og ha i fryseren, eller ha med på reise. Da har man kontroll på hva man spiser på reisen også :) Eneste jeg ser er forskjellen er at vi skal ha mer fett men det kan vi jo legge til litt selv ;) Jeg tenkte å bestille en ukesrasjon jeg, så har jeg litt mat i fryseren til slike hastedager :) Mvh Angel71 |
Sv: Ketogent ferdigmat, til folk på farten
De har bare noen måneders holdbarhetstid, så jeg hadde også en del her liggende fra jeg byttet til ketoyse, men jeg endte med å ta en 'pause' fra ketolyse maten, til å spise opp det jeg hadde så det ikke skulle gå ut på dato.
Anbefaler derfor heller bare å bestille et par produkter om du har tenkt til å spise ketolyse mat til vanlig. |
Slik jeg ser det så er dette ketolysemat men en magrere variant.
Så da trenger man jo ikke ta "pause" for å spise denne type mat. Bare addere fett og vips har du komplette ketolyse måltider ferdiglaget tenkte jeg. |
Sitat:
Uansett var ikke det jeg skulle frem til, det jeg skulle frem til var at om du har i utgangspuntet tenkt til å spise etter ketolyse kostholdet blir det veldig å bestille for en hel uke, om du bare skal bruke disse innimellom. |
Vil anbefale kjøttretter og ikke fiskerettene:)
|
Sv: Ketogen ferdigmat, til folk på farten
Omelettene er og helt greie....samt alle dessertene, pannekakene og mandelgrøten:p
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56. |