![]() |
Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?
Har bestilt på netrition.com men fikk ikke varer sist...noen som har alternative steder? Danmark?
HELP :D |
Sv: Hvor får man kjøpt lavkarbopitabrød og tacolefser nå?
Gjorde du ikke :eek:
Bestilte derfra for ca en uke siden, jeg håper virkelig jeg får varer :eek: Hvis ikke er det dialife.dk man kan bestille fra :) |
Sitat:
Ja jeg veit ikke hva som har skjedd...husker ikke hvem sitt kort jeg brukte så jeg aner ikke om jeg er trukket for varene.. så ble det 200 kroner mer når jeg bestilte pga dollaren er så sterk nå..så da tenkte jeg at det sikkert ikke blir noe dyrere fra danmark..kanskje billigere siden de ikke skal sende over hele atlanteren ;) |
Skal sannelig gå inn på nettbanken å se om de har trukket. Jeg har jo fått mail om at ordren er registrert og sendt.... Hnnn :rolleyes:
|
Jo det har jo blitt trekt av kontoen min, så da blir jeg arg om det ikke kommer noe altså....
|
Ja det er noe dritt!! Får håpe du får det altså.Fler som har fått det her...men ikke jeg..:nei: Hvem veit..kanskje tollen har tulla det bort.. Det er veldig greit å bruke kredittkort på nettkjøp, for hvis du ikke får varen slipper du å betale for å si det sånn... :ja: Hmm..lurer på hvor mye frakta blir fra danmark jeg..Hvis man dobler kjøpesumme...er man vel sikret i alle fall? hmm... 38 for pitabrød... da blir det 72 cirka da.. tror det blir det fra usa også..når mann legger sammen alt... sist jeg bestilte fra usa kom det på 700 m frakt..:( |
jeg bestilte 3 pk lefser og 3 pakker pita. Det kom¨på 377 kr med frakt, synes ikke det var så mye... må huske å ikke kjøpe mer enn for 200 norske kroner (eksl frakt) hvis ikke kommer det jo masse toll og det kan ta mye lenger tid (den må ligge i tolla en stund)
Tror det er litt dyrere fra Danmark igrunn. |
Ble jo MYE dyrere fra Danmark faktisk :eek:
|
nesten 100 kr :eek:
|
ble ca 62 per pakke da.. fra usa..
Men jeg handlet for 200 fra usa...frakta ble veeeldig dyr..skjønner ittno jeg.. :nei: |
Sitat:
|
Ville sendt de en mail jeg :)
|
377 danske for 4 pakker...jisses..DET blir ikke aktuelt
Men nå er jeg skremt fra å bestille fra usa...sukk :( |
Hmm..burde kanskje sendt mail ja...men vet ikke om jeg orker å bry meg.. kanskje en FEIT toller som tok med seg pakka hjem :lol:
|
Sitat:
|
Jeg ble også skremt fra å kjøpe mer fra USA, men gjorde det likevel, og det har gått bra. Har tatt 4-5 uker, blitt stoppa i tollen selv om jeg holdt meg under 200 kr, en gang fikk jeg ikke pakkelapp, men fikk heldigvis en ny en to uker senere om at det var på tide jeg kom og hentet den ...
Jeg bestilte en gang noe som jeg fikk bekreftelse på at jeg hadde kjøpt, men det dukka aldri opp. Men jeg sjekket at jeg ikke hadde blitt trukket for det. |
Ja...i november...:realmad:
|
Sitat:
Det tar alltid ekstra tid når de blir stoppet i tolla. Og de pakkene under 200 kroner er sikkert bare sånne stikkprøver de tar |
Sitat:
|
Ja..burde få sjekket det... sende mail evt også...jeg har såååååååååååååå lyst på tortilla lefser og pita brød... :sikle:
|
ja det er kjempe godt :ja:
|
:ja: :sikle:
|
Jeg har fått dilla på lefse med majo, masse ruccola, rødløk og bayonneskinke. Spiser det hver dag til frokost :sikle:
|
Det hørtes godt ut :sikle: Rulla noe ost og skinke og sånn inni sist jeg hadde dem... hmmm...må vel ta sjansen på å bestille en ny rundet altså... :ja:
|
Er det ingen her inne som har oppskrift på lavkarbopita ellertacolefser?;)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48. |