![]() |
Øking av karbohydrater
Hei.
Er ferdig med første uke nå.. Synes det har gått kjempe bra egentlig.. Har ikke gått ned noe på vekta, men tilsammen 15 cm!!! :D Synes det var bra. Hvorfor har jeg ikke gått ned på vekta, men i cm? Vi har en i familien som har gått på Atkins før og han sier at man skal øke med 5 karbs hver uke... Har bøkene hjemme men har ikke funnet d.. Og de 2 første ukene så skal man vel holde seg til 20g? Hilsen Christine |
Sv: Øking av karbohydrater
Sitat:
Uansett så ligger vedvarendestigen som du sikter til inne på Atkins-delen av forumet, om du går inn på "Atkins vedvarende vekttap". Du må ikke nødvendigvis gå opp akkurat fem gr kh i uka, du kan gjerne bruke lenger tid på hvert steg, men poenget er at du skal finne et punkt hvor du ikke er like streng som i indukjsonen (de to første ukene) men hvor du fortsatt går ned i vekt. Det er veldig individuelt hvordan man kommer til å bruke stigen, men følg den, og du vil også få mer variasjone i kosten, samt at du innfører en og en matvare og på den måten kan finne ut av dine egne toleranser for diverse mat. De to første ukene er til for å nullstille kroppen, bli kvitt søtsug, karboabstinenser og kroppen blir temmelig ren etter disse to strenge ukene :) Grattis med alle de tapte cm! :heia: Håper du finner ut av det! Atkins er bomba ;) |
Har den norske boka :S
Skal ta å bestille den amrikanske hvis den er mye bedre :) Takk for tipset.. Hilsen Meg |
Sitat:
Skjønner ikke helt hva tanken bak å oversette og plukke og velge av innholdet i en bok som ikke minst er ti år gamml og utdatert, men det må vi vel nesten spøre Celina Midelfart om, som lanserte Atkins i Norge... |
Ja.. Hehe.. Skal du eller jeg ringe?? :p
Men hvorfor går jeg ikke ned i vekt bare i cm? Hilsen Meg |
Sitat:
|
Heheh.. Har 2 hunder så er jo vant til å gå på tur :)
Jeg har gått ned 6 cm rundt midjen og litt her å der :) Har ikke satt meg et eksakt tall, men 30 kg hadde vært fint.. har satt meg 20 først så tar jeg de siste når jeg har nådd det første målet :D Hilsen Meg |
Det er jo kjempebra! Da vil sikkert vekta løsne etterhvert, men noe skjer definitivt når du har mistet såpass mye rundt midja!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:03. |