![]() |
Litt Fedon-spørsmål
Heisann:)
Jeg lurer på å begynne på Fedon snart,har gått på ketolyse i fire mnd,men har hatt dårlig vektnedgang og er sikkelig matlei nå:rolleyes: Skal melde meg inn i treningsstudio i morgen da:D Var inne på nettbutikken til Fedon å kikket litt,lurer på å kjøpe en av bøkene hans,noen som annbefaler en god bok for en nybegynner på fedon kosthold? Så lurte jeg på om det er lov å spise smootie laget av bær på Fedon? Ha en fin kveld :klem: |
Sv: Litt Fedon spørsmål:)
Fedon's metode og oppskriftsboken er grei å ha i bokhyllen.
Og ja, du kan spise bær. |
Takker for svar:) Da skal jeg bestille dem:)
Er det lov å spise makrell i tomat på fedon? |
Ja, det står på menyforslagene i Fedons metode, så det kan du spise.
|
Flottings:D Da gleder jeg meg til å begynne på et litt mer varriert kosthold og trening:D
|
Sitat:
|
Sv: Litt Fedon-spørsmål:)
*Juhu*.... enda en som er lei ketolyse.... :o Er frem og tilbake hver dag om jeg skal hoppe over på Lindberg.... hmmm.....
Har dere startet allerede? |
Forsøker på lindberg jeg og!!
|
Jeg tror også jeg skal "konvertere" fra ketolyse til fedon! Steike - bra vi er flere som er.. fettlei! :p
|
Jeg er ikke fettlei jeg :o synes det eeeer så godt med smør, men Fedon kommer etterhvert for meg og for jeg savner variasjon i maten!!! Men ikke før jeg har gått ned en 14 kilo til da.....
|
Sitat:
|
Sv: Litt Fedon-spørsmål
Jeg tror jeg blir å starte så snart jeg får kloa i boka og får lest den... Var overalt her i byen igår for å kjøpe den, men ingen som hadde den inne :(
|
Lenge siden jeg har vert her nå:DFinner ikke boken jeg heller,virker som om det er ingen som har Fedon bøker lenger?:rolleyes:Får bestille på nettet:)
Men,iallefall,jeg kooooser meg med Fedon mat:) Har ikke veid meg på leeeenge,men kroppen føles bedre. Har vert litt uforsiktig med maten i det siste,syndet litt for mye med "lovlige" ting:) Men i morgen skal jeg finne frem trenings skoene og dra meg på trenings studio,gleder meg:D |
Jeg fant igår! De har EN bok igjen på notabene på moholt storsenter.. hehehe.. go go go :p
|
Orker ikke å busse heeeelt opp til Moholt:p
|
Hahaha, ok :p Men nede i midtbyen fant ikke jeg noe i allefall..sjekka norli, ark'ene og den libris eller hva det nå er :p
|
Sitat:
|
Hehe,er så lite kjent i byn,at jeg aldri hadde funnet frem tror jeg:pNesten ved lerkendal bor jeg,tempe:)
|
Jeg kjøpte min fra Tanums nettbutikk litt billigere enn i butikken og med bare 25 kr i frakt, den var i postkasssa mi etter bare fire dager:
http://www.tanum.no/product.aspx?isb...FRdqQgodT0AZjA |
kjøpte mine på nettet
|
Ellers så har han kommet med en ny, lettfattelig bok basert på den første boka, se her.
Også boka Barn i Balanse kan være kjekk for de med barn, for da blir fokuset på hele familien, og det skader jo sjelden... :p Oppskrifter og tips også for voksne der. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07. |