![]() |
Magen krymper
:rulleøyneJa, den gjør nemlig det..! :D - og det er bare helt herlig!
Det er vel flere som kan skrive under på at det ikke er noe gøy å gå rundt og se ut som om man er gravid i 7-8 mnd uten at man er det.. :p Men, magen har altså krympet en god del nå, - og det er sååå godt! Den er jo på langt nær så liten som jeg vil ha den enda, men det kommer seg. Flat mage kommer jeg nok aldri til å få uansett da ("forkle") :rulleøyne :heia: |
Sv: Magen krymper
Det er en deilig følelse ja. :)
Sitat:
|
Ja det er rett og slett herlig og se magen krymper.:)
Men jeg merker at jo mere den minker jo mere utolmodig blir jeg på og gå mer og fortere ned. |
Har hatt et kjempe*merkelig* problem egentlig de siste årene.
Jeg er godt trent, mange mener at jeg slett ikke trenger å gå ned i vekt (kjæresten min bl.a. *søte han*) Har muskler og er på en måte litt "kompakt". Men magen: jeg har måttet bruke en ekstra singlet, trang sådan, under t-skjorta når jeg trener, både mtp puppene (kf baywatch-springingen hehehe ;)) men også magen! Jeg har følt jeg har måttet holde på magen når jeg har sprunget på tredemølle, for ellers har jeg følt at den bare har hoppa og dissa :utenutryk Ganske ubehagelig faktisk... Men nå: det er borte! Og det er bare kjempedeilig! :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42. |