![]() |
pazuza sin dagbok
så gjør jeg da ett lite forsøk på å lage min egen lille dagbok her, er nybegynner på lavkarbo , så jeg er taknemlig for alle råd å tips dere andre her her.:rolleyes:jeg skal ned ca 10 kg, veide sist mandag 69, i en smyg veiing i kveld veide jeg 68,8:)
|
Sv: pazuza sin dagbok
Velkommen, og lykke til på vei nedover :)
|
Hei på deg pazuza :)
Vil bare innom for å ønske deg lykke til. Det ser jo ut som det går riktig vei! Lavkarbo er godt for kroppen :ja: :klem: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Da kan jeg nok ikke hjelpe deg :(
Har aldri laget egen - prøver å fokusere på helse mer enn på vekta. Har noen ønskekilo igjen da, og hadde hengt meg enda mer opp i dersom jeg hadde en ticker å vise frem :D ... men tror de skal forsvinne sakte og sikkert - noe de holder på med - saaakte :ja: !! |
Sitat:
|
heiii!! ser du har fått deg journal og greier!! grattis :heia: og lykke til :klem:
|
Sitat:
|
Hei og grattis med journal!
Lykke til videre :heia: |
halla:p jeg takker for det, i går onsdag veide jeg 66,1 i dag 66,6 så går litt opp å ned kan man si, men sliter med å komme meg under 66:rolleyes: noe forslag her tro
|
Ett tips: IKKE vei deg hver dag! :lol:
|
Sitat:
vet at man skal velge en dag hver uke til å veie seg, men vanskelig å unngå å veie seg hver dag da hmm |
det er lettere å gi opp og blir deprimert for at du ser da kun "små" tall hvis du veier deg hver dag ;) måtte bare si det...
|
Sitat:
men har ikke tenkt å gi opp ennå nei.:) men hva gjør jeg i kveld tro, skal på kino med brodern, skal jeg kose meg med poppkorn på kinoen eller se sitte å bare se på andre kose seg, hmm blir liksom for dumt det oxo syns jeg, skal ligge over hos han til i morgen å de spiser jo vanlig mat, jeg synes det blir litt teit å ta med egen mat oxo. det kan da vel ikke skade å kose seg litt denne helgen:rolleyes: noe forslag, hva hadde du gjort. |
jeg hadde spist bacon gull eller ifa på kinoen, spist pålegget til frokost :p
|
hmm det er jo en ide ja:rolleyes:det har jeg ikke tenkt på. kanskje jeg skulle gjøre det.:) men tviler litt på det med pålegget da, men kan kanskje ta med meg ett par fedon brød skiver i en brød pose.
lurer på hvor mye karboer det er i poppkorn egentlig |
Sitat:
|
huff det er jo mye:(synd jeg som håpet å kunne kose meg med poppet poppkorn fra kinoen. jaja.
|
Sitat:
Men IKKE baconsnacks som kjøpes på kinoen, den inneholder masse karber! |
den er grei, jeg stikker innom rema å kjøper meg bacongull å store ifa, pluss at jeg har igjen noe lavkarbo godis fra life butikken i sverige. å så kjøper jeg en halv liter cola zero. da er vel kvelden redda tror jeg.:)
|
Sitat:
Hvem trenger vel popcorn når du har igjen lavkarbo-godis?? Ha en fin kveld! |
takk for det;) jeg forteller i morgen, hvordan kvelden ble. å så får jeg håpe at de har noe kjøtt jeg kan spise der borte, til kvelden, men pakker ned karboblokker i sekken for å sikkre meg å noen fedon skiver.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:09. |