Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Generell diskusjon (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Muskelstimulator/bailine (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=20354)

quebec 11-07-08 10:36

Muskelstimulator/bailine

noen som har slanket seg mye og prøvd muskelstimulator eller baillaine for å stramme inn huden`????

Lavinia 11-07-08 13:22

Sv: Muskelstimulator/bailaine

Hei:)
Ja jeg har prøvd det masse og jeg er superfornøyd med det! Kan anbefale de på Skøyen i Oslo. Jeg sliter litt med problemer med huden og da kan det være helt forferdelig vondt, men de tar på kaffefilter på elektrodene og da går det mye bedre. Men generelt så tåler jeg de tøffeste programmene de har og jeg vil anbefale deg å prøve så hardt program som mulig for å få sikkelig effekt ut av det:) men greit å begynne litt roligere. Jeg har hatt flere omganger med Bayline, sist var sommeren 2007 men siden da har jeg ikke vært derr. Har veldig lyst til å dra dit nå også før jeg skal på ferie for jeg merker helt klart at magen min blir bedre. Føler jeg får en bedre holdning for trener masse ryggmuskler også.

Nicpins 11-07-08 13:44

Tusen takk for info, Lavinia. Høres spennende ut. Jeg har også hatt lyst til å prøve dette, har tenkt på det mange ganger. Skal definitivt prøves ut nå. :)

Kan du fortelle litt mer? Hva det gjør, hvordan det funker o.l.?

Iset 11-07-08 13:46

Jeg tok 25 behandlinger i 2000. Ingen effekt. Jada, jeg var flink med kosten også. Jeg har hørt folk skryte og jeg har hørt folk, som meg, som ikke har hatt effekt. Jeg ville heller brukt de tusenlappene på et Elixia/Sats-medlemsskap eller noe sånt.

quebec 11-07-08 13:58

takker så mye for innspill. Nå kan jeg ikke dra til skøyen da, blir litt vel langt og dyr reise :)
Men de har slikt her i sandnes, så....siden jeg har prøvd passivt medlemskap hos treningssentre før, så går jeg ikke den veien denne gangen.
Jeg måtte ta keisersnitt ved den siste fødselen, og det snittet har ødelagt litt, men jeg ser at jo flere kilo jeg mister jo mindre blir magen, men at det har blitt litt forkle der foran :(
Er det noen som husker prisen på slikt? Jeg har hengende en slik gratis time lapp på kjøleskAPET, burde gjerne høre om de har pakketilbud?

Må det vedlikeholdes?

Kitt 11-07-08 14:03

Har vel hatt langt over 100 timer på Bailine i Asker og ELSKER det!
Tenk å ligge på en benk og lese en god bok mens kroppen jobber!:D

Jeg har fibromyalgi og en masse skader som gjør tradisjonell trening til et lite mareritt, men har vedlikeholdt muskelmasse de siste årene mye takket være Bailine! Den perioden jeg var mest aktiv( 2 ganger i uka, dobbelt- timer) gikk jeg ned 11 kg på 6 måneder uten å gjøre noe annet for å gå ned!

Det er bare to ting som er negativt!
Det er veldig avhengighetsskapende (masse endorfiner)
Og det er desverre nok så dyrt!( De selger gavekort)
Hadde det ikke vært for prisen, hadde jeg aldri sluttet, men jeg går på yrkesrettet attføring og har bare ikke råd.

Men så absolutt verdt å prøve!!!:)

Nicpins 11-07-08 14:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 502409)
Jeg ville heller brukt de tusenlappene på et Elixia/Sats-medlemsskap eller noe sånt.

Hva er Elixia/Sats? Her jeg bor er det 7,5 mil til nærmeste postkontor... :rolleyes:

Lisbeth 11-07-08 14:40

Jeg har aldri prøvd det, men har hørt masse positivt om det.. Har planer om å prøve til høsten for å stramme opp huden :)

Nike 11-07-08 14:52

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Nicpins (Innlegg 502422)
Hva er Elixia/Sats? Her jeg bor er det 7,5 mil til nærmeste postkontor... :rolleyes:

Elixia/Sats er vanlige/tradisjonelle treningssentre. Du bor jammen avskjermet...? Høres deilig ut, egentlig.:)

Titti 11-07-08 21:29

Sv: Muskelstimulator/bailine

Jeg har prøvd og er helt frelst. :ja: I tillegg at du går inn masse i cm så får du i gang forbrenningen og føler deg skikkelig vel og opplagt. :)
Etter 20 timer blir man stamkunde og da blir det mye billigere.

Distrea 11-07-08 21:41

jeg har også hørt mye positivt, tror det er stor forskjell på maskinene nå og i 2000.

Titti : har du peil på priser, og hvor mye billigere det blir etter 20 timer, hvor ofte man bør ta OSV?

:o :D

Lava 11-07-08 21:44

Finnes ikke bailine i nærheten her lenger... :(

Gracella 11-07-08 23:14

Nå er det riktignok mange år siden jeg prøvde en muskelstimulator, men den virket på meg og et par venninner som prøvde.
Man må ta regelmessig og det må kjennes når man holder på :eek::eek: - men det skal ikke være for vondt heller....

trimform.no kan du kjøpe de samme apparatene som de bruker på salongene, dyrt, men da kan du bruke det så mye du vil = fort spart inn ;)

Titti 12-07-08 00:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Distrea (Innlegg 502576)
jeg har også hørt mye positivt, tror det er stor forskjell på maskinene nå og i 2000.

Titti : har du peil på priser, og hvor mye billigere det blir etter 20 timer, hvor ofte man bør ta OSV?

:o :D

Det koster 3000 for 10 timer. Når man har blir stamkunde tror jeg det er 1700 kr for 10 timer. Man bør ta ta to ganger per uke i ca 10-20 uker, kommer helt an på hvor mye man har som skal strammes inn...Så holder man det ved like ca en time hver 14.dag.

Jeg hadde tatt av 28 cm etter fem timer og t.om. tatt av flere cm rundt armene selv om jeg ikke hadde stiumlator på de. ;)

Titti 12-07-08 00:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gracella (Innlegg 502615)
Nå er det riktignok mange år siden jeg prøvde en muskelstimulator, men den virket på meg og et par venninner som prøvde.
Man må ta regelmessig og det må kjennes når man holder på :eek::eek: - men det skal ikke være for vondt heller....

trimform.no kan du kjøpe de samme apparatene som de bruker på salongene, dyrt, men da kan du bruke det så mye du vil = fort spart inn ;)

Det er skikkelig au au de første takene ja, men det går seg til når kroppen blir varm. :ja:

Distrea 12-07-08 00:49

såpass ja det vil si at en maskin til 12 tusen kan være en ide hvis man har god effekt.

hmmm... *i tenkeboksen*:p

Gracella 12-07-08 01:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Distrea (Innlegg 502641)
såpass ja det vil si at en maskin til 12 tusen kan være en ide hvis man har god effekt.

hmmm... *i tenkeboksen*:p

Det høres mye ut, men det er "bare" 4x10 (?) behandlinger på salong - hvis man ikke rekker å bli slik stamkunde, da ;)..

For å si det slik, min kostet 5000, det var for 10-11 år siden og da syntes jeg at det var mye penger i forhold til lønna mi. I dag er 12 k mye i forhold til lønna mi - men ikke uoverkommelig :).

Hmm, nå høres det vel ut som om jeg jobber på trimform, men det gjør jeg altså ikke ;). Men jeg liker muskelstimulatoren min, kanskje jeg skal ta den fram igjen nå når kiloene "raser" av :D

Distrea 12-07-08 23:05

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gracella (Innlegg 502649)

Hmm, nå høres det vel ut som om jeg jobber på trimform, men det gjør jeg altså ikke ;). Men jeg liker muskelstimulatoren min, kanskje jeg skal ta den fram igjen nå når kiloene "raser" av :D

Har du en slik maskin? ... menne... er det ikke da lurt å bruke hele tiden?
for det er jo en form for trening?... holde ved like når man har fått strammet inn.. hmm

*har lyst på hvis det virkelig er noe for seg*:D

Gracella 13-07-08 01:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Distrea (Innlegg 502978)
Har du en slik maskin? ... menne... er det ikke da lurt å bruke hele tiden?
for det er jo en form for trening?... holde ved like når man har fått strammet inn.. hmm

*har lyst på hvis det virkelig er noe for seg*:D

Joda, jeg har en... den ble flittig brukt ca de to første årene, deretter mer sporadisk og ikke noe særlig deretter. Men da hadde jeg heller ikke så stor grunn til å bruke den - og etter at jeg ble mamma har jeg ikke hatt noe særlig tid til å bruke den :(
Men som jeg sa, kanskje det er på tide å blåse støvet av den og bruke den mer aktivt nå ;) ???

quebec 13-07-08 06:40

eller selge den :)

Hege_ 13-07-08 12:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av quebec (Innlegg 502273)
noen som har slanket seg mye og prøvd muskelstimulator eller baillaine for å stramme inn huden`????

Ja, og DET FUNKER. Fikk større muskler og antydning til ruter på magen. Gjorde dette i kombinasjon med varmebehandling som er slankende og veeeldig deilig en kald vinterkveld.Men måtte slutte da vi bestemte oss for å prøve å øke familien fra 2 - 3 personer. Men ikke kjøp sånt som du får kjøpt på TV-Shop. Mengden strøm de bruker er altfor lav og dermed ineffektivt (har jeg hørt, ikke prøvd personlig). Lykke til. Vi hører gjerne om hvordan det går.

Gracella 17-07-08 14:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Gracella (Innlegg 502615)

Var inne på siden deres for å titte litt, og nå har de en del apparater på tilbud ;) (nå når sommeren snart er over, ja, ja....:D)

quebec 18-07-08 15:37

jepp, da var prøvetimen bestiltn :)

skal dit på torsdag kl.ett :):)

hadde pakke på 10 ganger til 3200.-

Gracella 18-07-08 16:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av quebec (Innlegg 505233)
jepp, da var prøvetimen bestiltn :)

skal dit på torsdag kl.ett :):)

hadde pakke på 10 ganger til 3200.-

Lykke til!
Husk å få de til å ta målene dine før de starter.... :)

Stinen 18-07-08 16:38

så gøy! Jeg har og lyst å prøve bailine.. er jo stadig ute etter mirakel"kuren" =) Tenk om dette er den.. Må bestille jeg og

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38.