![]() |
Hva drikker dere ute på byn?
6. juni skal vi ut.. skal dra ganske tidlig til byen så det blir mye drikke i baren..
hva skal jeg drikke da?? hmm... |
Sv: Hva drikker dere ute på byn?
Rødvin rødvin rødvin :D Og kanskje en whisky!
|
åh, kan man drikke rødvin på ketolyse?? trodde det var fy jeg :)
|
Nope. Det er som regel veldig lite restsukker i rødvin.
Men noen kan jo være søtere enn andre. Som regel snakker vi et gjennomsnitt på 2 gr pr liter. En flaske rødvin tilsvarer ca 6 gr kh, men det kan variere noe. Men skal du være helt trygg er bart brennvin best. Men IKKE likør! |
åh, så bra :) jippi. jeg liker godt rødvin jeg! har bare innbillt meg at det er masse karber i.. pga druer og sånn. Ja, da skal jeg jaggu drikke rødvin :) liker ikke rent brennevin.. kanskje de har drinker med lightbrus.. hmhm
|
Det tviler jeg på altså...! Men du, whisky a! Kom igjen :D
|
Jeg drikker rom og cola light/cola zero/pepsi max, funker bra det :) En annen drink jeg ikke er sikker på navnet på inneholder gin, farris og saften fra en halv lime. En fordel at man liker gin såklart ;)
|
Sitat:
|
Favoritter:
Tørr hvitvin Bacardi razz og cola light + masse FERSK lime Bacardi razz og sprite zero + Lime Mojito uten sukker (så putter du bare en sticks med splenda oppi, for det har du jo i veska, sant :p) Ha en fin bytur :suss: |
Bacardi inneholder MASSE sukker - bare sånn obs obs.. Men det er nydelig godt .. mmmm
absolutt sitron + cola zero og lime! Det er min favoritt Tequila... og tørr tørr hvitvin - min nye voksne favoritt (som jeg blir møkings på.. blackout og det hele - så plutselig er det fint lite voksent over Stine+ hvitvin) |
Sitat:
|
Vi KAN drikke ROM, så bacardi er heeelt OK, det er jo rom
|
Sitat:
|
Alt dette snakket om alkohol gjør meg tørst - noen som vil være barnevakt...?:full:;););)
|
Linda!! Du er så nydelig.. Jeg som alltid har trodd bacardi var off-limits.. Se her hva matvareguiden skriver om bacardi limon http://www.matvareguiden.no/matvare1986.asp
0 karbos.. 1000 kcal - men hverken fett, proteiner eller karbs! Det blir ny sommerfavoritt... Digger deg, for at jeg fant ut av det!! (håper det stemmer) no more vodka!! |
Sitat:
|
|
Sitat:
|
Sitat:
Så for meg går det kun i rødvin ute... |
Sitat:
|
Sitat:
|
Ja.,, nå gikk det litt sport i dette så jeg ringte til vinmonopolets kundeservice som kunne fortelle at det var sukker i Bacardi razz og limon - men de fikk ikke oppgitt hvor mye pga bacardi holder oppskriftene sine hemmelig.. derfor er det ingen som vet.. og gidder ikke kontakte bacardi nå..
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:53. |