![]() |
Havregrynsgrøt
Hei.
jeg har begynt på en fedon-tilnærmet kost..og netopp har jeg fått smaken på havregrøt fra,quik and easy quaker med blåbær.posjonspakekr man bare tilsetter melk elelr vann.Går det bra å spise et slikt måltid om dagen?den er vel ikke tilsatt sukker? |
Sv: Havregrynsgrøt.
Kun synsing her nå, men det kommer an på hva grense du har på karbohydrat kanskje... Hvor mye er det i en porsjon pakke da?
Link til næringsinnhold: http://www.quaker.se/no/product_quickeasy.html |
Sv: Havregrynsgrøt
er 35 gr i en pakke,noe som utgjør 23 gr karbohydrater.Har ikke noe spesielt max-inntak av karbs pr.dag,men prøver bare å spise så lite som mulig generelt.
En dag kan se slik ut : Frokost : Et fiberplus knekkebrød med makrell i tomat og majones eller peanøttsmør. Mellommåltid : Nøtter, yoghurt og eller en frukt. Lunsj : kyllingsalat. Middag : Fisk,kjøtt eller suppe. med grønnsaker.ikke potet. mellommåltid : et knekkebrød med pålegg. Høres det greit ut?ska ned ca 4 kg til sommeren. Går tur på 30 minutter ca 4 ganger i uka.tror dere dette er oppnåelig?Jeg er ikke overvektig,men vil likevel få bort litt"valpefett":P Kveldsmat : En pakke havregrøt med melk. |
Dette er optimal havregrøt på Fedon maner:
Frokostgrøt (2) ! · 2 dl store havregryn · 5 dl melk · (en klype salt) Kokes opp. Tilsett: · 1 beger cottage cheese og varm opp. Server med · 2 ss hakkede solsikkekjerner · 2 ss knuste linfrø · kanel · fruktsukker |
den er god ja. Du kan også lage lavkarborømmegrøt..namme. Syns du spiser lite jeg..
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01. |