![]() |
Fisk/kyllingfilet i form = 7,4 karb
200 gr fisk eller kyllingfilet
50 gr bacon 50 gr baconost 100 gr Brokkoli = 2 25 gr Løk = 1,5 50 gr Purreløk = 0,9 50 gr Ost 50 gr Creme fraiche eller rømme = 1,5 50 gr Fløte = 1,5 Stek bacon og legg til side. Stek løk, purre i godt med smør og stekefettet til baconet. Hell over creme fraiche/rømme, fløte og baconost. Kok opp. Legg fisk/kylling i en ildfast form, ha på salt og pepper. Legg rå brokkolibuketter rundt. Hell over sausen. Strø over sprøstekt bacon og ha raspet ost over. Stekes ca. midt i ovnen på 200 grader i ca. 40 minutter. Dette er bare kjempegodt!:) |
Sv: Fisk/kyllingfilet i form = 7,4 karb
namnam, dette hørtes veldig godt ut!:)
nå vet jeg hva jeg skal ha til middag i morgen!;) |
Dette er definitivt det beste måltidet jeg har spist på lenge, og for dere som ikke er så glad i fisk.....det blir ikke mye fiskesmak i denne retten!
|
Sitat:
|
Hørtes godt ut! :sikle:
|
.. da er valget tatt, denne blir middag her i morgen, med middagsgjester, min far og hans kone, som skal spise her og være barnevakt etterpå...
Takk... ps!! Høres jæ... godt ut!! |
Kanskje dumt spørsmål, men dette er til 2 personer og ikke en? Ser kjempegodt ut!
|
Sitat:
Det er beregnet for en, men da jeg begynte med ketolyse var jeg veldig sulten og er veldig glad i middagsmat så jeg fikk ned alt sammen! :) |
Spiste dette til middag i dag, og det var kjempegodt! Tenkte å bytte ut baconosten med kremost m/hvitløk neste gang, kanskje det blir godt også!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26. |