![]() |
"Startpakke"
Hva bør jeg handle inn i morgen sånn at jeg har det jeg trenger for å starte på mandag?
Tenkte jeg skulle bake litt diverse på søndag sånn at det er klart..... |
Sv: "Startpakke"
Jeg vil anbefale deg å ta en tur i journalene til noen som er aktive på denne kuren :)
|
Denne side vil jeg påstå har alt du trenger å vite for å komme godt i gang. www.ketolyse.no. :D
Lykke til! |
Tenker du kun hva du trenger å kjøpe i matveien? Har du kjøpt boken og kosttilskuddene som anbefales? Hvis ikke sjekk ut www.ketolyse.no , noen Meny butikker har også et utvalg av Ketolyse produkter!
Av matvarer kan jeg sterkt anbefale Ziggy-lapper, de er gode å ha i stedet for brød. Og det finnes mange andre gode oppskrifter under oppskrifter på forumet! Mine favoritter: *ziggy-lapper Oppskrift *oste&nøttemuffins oppskrift (obs, MÅ like nøtter!!) *pølse&oste muffins oppskrift Mange gode middager(bla.fra Iset), men har ikke selv fått prøvd så mye selv enda. Ellers anbefales ikke lett-produkter..men, ting som Seterømme, kremfløte, meierismør, creme fraiche, fet ost.. |
Jeg har boken og alt jeg trenger for å starte. Men tenkte kanskje at noen hadde en rask liste på hva som er lurt å ha med en gang man starter. Jeg har skrevet ut diverse oppskrifter, noen ukemenyer og sånt.
|
Sitat:
Tips: ikke stress masse i begynnelsen, ta det litt etter litt..drikk masse vann og husk tablettene! Tips til handleliste: - creme fraiche, seterrømme, kremfløte, meierismør - ost...f.eks Norvegia, gräddost, Babybel(små søte oster i sånt nett, de er praktiske og gode!) - masse egg, det håper jeg du er glad i!;) - bacon - brokkoli og blomkål, både fersk og frossen - sopp, squash (tips: deilig i creme fraiche saus sammen med bacon!Nam,!) - salat, agurk, rød paprika - reker, kylling - skinkebokser - diverse krydder..sjekk at de er sukkerfrie..noe jeg aldri hadde trodd jeg skulle finne i diverse krydder..:rolleyes: - en vannflaske som du alltid kan ha med deg! |
Sitat:
|
Hei
Jeg ønsker deg lykke til med kuren. Les boken det gir forståelse av konseptet og gjør det hele mye lettere. Det er også handleliste i boken, men det visste du vel ;) Vennlig ilsen Torkil :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:42. |