![]() |
Den O`store frokosttråden! (Ketolyse)
Hva pleier dere å spise og drikke til frokost??
Jeg spiser enten lapper som jeg lager, eller omelett. Og vann. Men kjenner jeg virkelig trenger noen andre alternativ nå! Gjerne noe lettvint som jeg kan hive i meg når jeg kommer hjem på morgenen etter nattevakt. |
Sv: Frokost!
De siste ukene har jeg spist 2 speilegg, bacon og 50 gr. rå blomkål:)
|
Egg, bacon og vann
|
Kyllinglår/vinger, kalde eller oppvarmede!
|
Smørgrøt :D Metter veeeldig, og setter fart i systemet.. :o
Stekt egg og bacon. Løvbiff med cherrytomat og agurk. Salat med ost og skinke og kokt egg. Kjøttpålegg og ost med cherrytomat og agurk. Eggerøre med røkt laks. Tomatsuppe med kjøttdeig og egg(restemat). Fiskesuppe(restemat). |
Skinke&ostemuffins som det er oppskrift på her inne, de er saftige og gode med paprika, sopp og løk!:D Lag et lite lager og ha de i kjøleskapet, spises kalde eller varmes i mikroen! Det blir jo som en omelett, da..men, litt forandring er det jo!
Har du også forsøkt nøtte&oste muffinsene? Gode med smør&ost på!:D En salat med feks skinke, reker, egg, kylling er jo smart å lage klar dagen før, så er den klar til frokost! |
I dag laget jeg eggerøre med 3 egg, fløte og spinat (jeg bruker den frosne typen som jeg tiner opp).
Servert med to lavkarbo brødskiver som jeg ga en kjapp omgang i brødristeren, og masse meierismør på. Deilig! :) Krissi |
Takk for svar!
Skinke og ostemuffins skal jeg prøve å lage! Men rømmegrøt, kan vi spise det?? Det hadde jo vært helt fantastisk.. *håpe* |
Sitat:
|
Sitat:
|
Den O`store frokosttråden!
Hva var frokosten DIN i dag? Jeg er blank på frokost,og tar imot ALLE tips :D Resten av dagen går det som regel greit med både fett og egg :)
|
Sv: Den Ostore frokosttråden!
Her går det i Ziggylapper med pålegg eller 2 kokte egg med 2 str. Baby bell oster til.
|
Hva er forsjellen på atkinson og ketolyse?? forstår ikke helt dette.
Jeg spiser litt cottagecheese m litt yoghurt naturelle og søter det med litt natreen. Ellers skal jeg prøve meg på smørgrøten med 4 karbs pr pors.. Prøvde pannekakene, men de ble jeg kvalm av:( |
Sitat:
|
I dag har jeg spist Ziggylapper ristet i brødristeren med skine og augurk på. I morgen håper jeg det blir brød eller ost- og nøttemuffins.
|
Ziggylapper med ost, skinke og masse krydder i toasteren! :)
|
1 pakke bacon med brokkoli og raspa gulost på toppen
|
2 lomper med revet kylling, ruccola, agurk og en dæsj créme fraiche :o)
|
To skiver lollyopobrød med salat, røkelaks og majones på
|
Skinke&oste muffins!:D
|
Ser jeg må bake meg ,muffins,ja..
|
Jeg har bakt ost- og nøttemuffins. Tro om de ble godt nok stekt? Det sto kun 15 minutter, men jeg tok de litt til, for de så så uferdig ut. Så nå er jeg spent. Mulig det muffins til kvelds i stedet for fløtegrøt. :D
|
sPENT PÅ SVAR i kveld jeg da,Lilly :D :D
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har to lavkarbolomper hver dag med variert tilbehør. Utrooolig godt!! I morgen skal jeg ha røykalaks og eggesalat på en og kyllingbiter, fetaost, rømme, salat og tomat på den andre. Snadder :sikle: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:56. |