![]() |
Det kaller eg service ...
bestilte varer fra dialife for under 2timer si,
no fikk eg mail om at varene var sendt og at eg ville få dem om 3-4dager... blir veldig imponert om det tar så kort tid å få dem, men syns det at pakken ble sendt etter 2timer var imponerende nok :) |
Sv: Det kaller eg service ...
Ja, dette var jo supert. :)
|
Det var ikke verst.
Har tenkt en stund på å bestille litt derfra selv, bare sånn av ren nyskjerrighet; Hva har du bestilt for noe? :) |
bestilte 2pk kokosmel, 1pk tortilla lefser og 8poser med div sjokolade, hehe...
ble tett under 700kr med porto, syns ikke det va såå ille :) tenkte eg skulle spare det meste til jul, men skal prøve å bake litt med kokosmelet sånn at eg ikke står ei uke før jul å ikke får noen vellykka kake :p |
Spennende nettside!
Har selv god erfaring med å bestille fra danske nettsteder, de bruker å være superraske, så dette vil jeg nok prøve en gang senere. Når man bestiller for over 200 NOK så må man jo vanligvis betale toll/moms og fortollingsgebyr, hvis den blirstoppet i tollen. Hvilken erfaring har dere med det? |
Sitat:
"Vi plejer ikke at have problemer med toll, så bare glæd dig til dine varer ankommer om mellem 3-4 dage." :) |
Høres bra ut! Selv om man jo ikke kan være garantert noe!
Hvor mye er det forresten i porto? Kunne ikke finne det på nettsiden? |
Sitat:
da måtte eg betale 205kr i porto :) |
Nå sjekket jeg forresten portoen selv...for 1 kokosmelpakke og 1 sjokolade(1,1 kilo) skulle de ha 175 DKK i porto! Og 165 DKK for 3 små sjokolader som går i en boblekonvolutt!Kjempe dyrt!!!! Har bestilt masse ting(klær) som har vært tyngre enn det før til under 50-lappen i porto!
Vel, så står over det..synd at de skal ta seg så godt betalt :( |
Jeg venter også på pakke. Fikk mail forrige mandag om at den var sendt, har fortsatt ikke mottatt den. Det sto i mailen at jeg måtte varsle om jeg ikke har mottatt den innen de neste dagene. Har sendt mail til dem om det nå.
|
Sitat:
|
De tortilla lefsene har jeg også tenkt å bestille.
|
OKej! Her har vi jo løsninga før jul:D
Har snust litt på diallife før, men synes nettsidene deres suger, så jeg har vegra meg. Men portoen var dyr, ja. |
Har både tortillaslefsene og pasta fra dialife i hus.. Og begge delene var snadder!! Det er sååå godt å kunne ha pasta til maten av og til istedet for brokkolien. Samt lage salat rulla inn i tortillas til lunsj... Begge delene metter veldig godt!! :D
|
Hvorfor i all verden er det ingen i Norge som har skjønt hvor smart dette er?
|
Er veldig spent på de tortillalefsene. :spent:
De fleste jeg har lest liker dem jo veldig godt, bare hørt en negativ tilbakemelding jeg. |
Sitat:
|
Hentet pakken i dag. Tortillalefsene er yummi! :sikle:
Jeg fikk med litt ekstra i tillegg til det jeg har bestilt. Smarte folk, gir meg smaken på enda mer jeg kan bestille. Hihi. |
Kanskje noen ihuga gode ketolyse folk burde importere? :)
|
Det burde jo absolutt finnes et slikt tilbud i Norge!
|
Sitat:
og litt nysgjerrig på ka du fikk ekstra da? :p glede meg te pakke no eg :D:D |
Sitat:
Jeg fikk ekstra godteri, smaksprøver. :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56. |