![]() |
Tenkte eg skulle være litt tøff og vise bilder ...(nye på side2)
http://img373.imageshack.us/img373/8169/utennavnqb2.jpg
før bilder -> etter 2uker -> etter 4uker... det vises litt da?? på ryggen iallfall :) veldig gla for at eg tok bilder for eg ser ikke sjøl forskjell når eg ser i speile, men ser jo på bildan at det ha skjedd litt :) |
Sv: tenkte eg skulle være litt tøff og vise bilder..
Jøss! Det vises mye til å bare være 4 uker mellom bildene! Du har vært flink!
|
Steike, det var forskjell ja!!! Grattis :D
Kjempemorro å se. :klem: |
Bra jobba... det vises jo kjempegodt... Jeg har også tatt bilder av meg selv i bare undertøyet, slik at jeg har noe å sammenligne med. ser emg selv i speilet hver dag, så ikke så lett å se forskjellen...
|
Oi, det var forskjell! Så flink du er!
|
Kjempeflott !
Takk for at du deler med oss. Dette er virkelig inspirerende for mange ! Du har vært skikkelig flink :) |
Så flott! Det er virkelig forskjell, ja... Modig som tør å vise det.
Jeg har også før og etterbilder, men jeg tror nok ikke jeg er så tøff som deg... |
Sv: Tenkte eg skulle være litt tøff og vise bilder ...
Wow, og det var bare fire uker? Det er jo superflott resultat! :spent:
|
Se det, ja! Kjempeflink er du!
|
Oi, så stor forskjell på ryggen etter så kort tid!
|
Så flott at du legger ut bilder!! Ser virkelig forskjell på ryggen!! Stå på og fortsett slik! Dette er motiverende!! Skulle ønske flere kunne lagt ut bilder som har oppnådd fine resultater.
|
Vanvittig bra!!! Gratulerer med så stor forskjell! Og takk for at du er så tøff at du tør legge ut! :)
|
:heia: Se der var det stor forandring! Kjempeflott resultat du har fått etter kun 4 uker! :heia:
|
takk alle sammen :)
det "rare" er at eg bare har gått ned ca 1,5kg på di 4ukan... veie meg ikke til vanlig, men va på vekta ca 4uke etter og da viste den i overkant av 1kg ned.... |
Hei
Jeg må bare gratulere med ditt fine resultat og jeg vet at mange får inspirasjon av slikt. Mange forteller at det var slike EKTE billeder som nettopp fikk dem til å starte på sitt slankeprosjekt. Ellers er de fleste iummune for slike før og etter billeder i annonser for mirakeltabletter. Ikke nokk med at personen går voldsomt mye ned i vekt, men man går fra brunøyd til blåøyd og mister i tillegg tatoveringer.;) Her er det tale om "the real thing". Det er jo veldig motiverende at se hvor mye forskjell man kan se etter bare fire uker. Og her er det FETTET som er forsvunnet. Jeg vurderer en større revisjon av "slank med ketolysekuren" der jeg skal ta med dette med fotografering. Vi får se. Lykke til videre. Vennlig Hilsen Torkil :D:D:D |
Etter bare 4 uker! Det er kjempebra! Det viser veldig godt på ryggen din. Du har vært flink. :)
|
Sitat:
Kjempe moro å se ryggen din asså!.. Stå på videre dette er jo en ekstra puff :klem: |
Ble nysgjerrig på hvor mye du har gått ned i vekt også jeg :o
|
Så fantastisk resultat på bare 4 uker, du er kjempeflink:) Lykke til videre.
|
Sitat:
Midjen er jo nyyydelig!!! Fant min midje for ikke så lenge siden :p |
Sitat:
sist eg va på vekta e vel et par uke siden og da va det knapå 1kg ned... men bryr meg ikke om vekta, sloss mot målebåndet og klærne istede, hehe... |
Sitat:
|
Detta var bra :)
Vært utrolig flink må jeg si :) Flott resultat og så på kort tid.Bra noen er tøffe all hunør til deg :) |
:heia::heia::heia: KJEMPE FLOTT RESULTAT, GRATULERER SÅ MYE!!! :heia::heia::heia:
du er til inspirasjon for oss alle... |
Så supert at du tør legge ut bilder, det er jo en helt fantastisk fremgang! :) Du har jo fått definert midje på det siste bildet! :heia:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:44. |