![]() |
Atter en brødoppskift
1 Vedlegg
7 egg
1 dl olje 100 g hvetekli 100 g hvetekim 1 pakke cottage cheese 50 g linfrø 50 g sesamfrø 100 g bakemix salt og hjortesalt stekte det i 170 grader i 60 min |
Sv: Atter ei brød oppskift
Bildet ble kjempestort da jeg trykket på miniatyren - og da lignet brødet på pultost :D
Hvordan smakte det og hvordan hang det sammen og sånn da? Det ser veldig bra ut i hvert fall :) |
Sitat:
Smakte godt gjorde det også. Men smaken er jo som kjent som baken, delt :o Noen liker ikke den eggsmaken som nødvendigvis vil være til stedet da.... Meen så lenge jeg slipper så mye linfrø :D Pultost??? Hva er det da?? |
|
Sitat:
Klarte ikke se gjennom boksen....:p Sikkert godt?? |
Jeg syns det er godt, men...
|
Sitat:
|
Ja, det tror jeg det er... Det smaker litt skarpt av noe annet også... jeg klarer ikke å beskrive det noe annerledes, jeg...
|
Mmm, ser deilig ut!
Kanskje jeg skulle stacke opp med litt mer bakemiks og prøve. Og ang pultost... må jeg få anbefale lykkelig uvitenhet i dette tilfellet. ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Kanskje man kan bruke den i brød?? For å få litt annen smak?? |
Det er visst stappfull av proteiner. Husker broren min begynte å spise det da han trente selv om han ikke likte det, bare for å få i seg proteiner...
Jeg har det på skive med masse smør under og så litt mer (masse) smør på toppen. Så det blir ganske fett, ja. Smør og pultost. Nam-nam... hehe... |
Sitat:
Men, jeg vet ikke hvordan pultost oppfører seg når det blir varmet opp inni ovnen da... |
Sitat:
|
Gleder meg til oppdateringer på pultost.
Bare husk å prøve å få den som heter Hedmark - de andre er visst ikke noe gode, sier moren og broren min. :) |
Sitat:
|
Pultost har jeg aldri turt å smake...
Her er bilde av "inni boksen" iallefall. Lykke til med pultosten! :D http://www.tryllefoto.no/hig/pultost.html |
Ahhhhh pultost *siklesmiley* Her nede er det dårlig med denslags. Mammaen min sender meg en boks til jul og den er borte på 1 2 3 :p
|
Hei, Dette brødet så nyyydelig ut. Må prøves men vet du hvor mye karber det inneholder?
|
:lol:
Sitat:
|
Sitat:
Den som sier at utseendet ikke har noe å si juger :rolleyes: Spiser dessuten ikke prump.... |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:48. |