![]() |
Øl tur ...?
Pleier å ha en årlig tur til Dublin hvor det høres på myyyye musikk og drikkes myyyye øl....:eek: (mye er ca 4-5 halvlitere, kanskje hver dag...)
Skal være der i fem dager og jeg er i ketose...:rolleyes: Vet ting kommer til å bli ødelagt, men HVOR mye ødelagt blir det?? Har planer om å begernse fettintaket disse dagene, tar med klibrød for å "berge" endel i matveien, drikke et glass vann mellom hver øl :p, danse mye og gå mye. Ramler jeg tilbake til start eller er "bare noen rykk" bakover? Dette har vært tradisjon i noen år og er skikkelig "mental ferie" for meg :o Dessuten virker det litt unaturlig og fjernt for meg å drikke rødvin på pub i Dublin :D Det er ennå 6 uker til jeg reiser, så hvis jeg er standhaftig til da så kan jeg kanskje kose meg med god samvittighet hvis jeg gjør som beskrevet overfor? :confused: |
Sv: Øl tur ......??
Hvorfor begrense fettinntaket? Og klibrød? Berger du noe da når du følger ketolyse?
|
klibrød holder magen i gang, og begrenset fett intaket litt er nok smart, for karbisser + fett = vekt oppgang, mesteparten av dette er jo vann men dog.
jeg ville bare kjørt knall hardt fremtil du reiser, for å så ikke stresse så hardt de dagene rett før du reiser. for du bør ikke være i ketose når planen er å drikke endel. det spørs jo litt om hvordan du er byggd og om hvor mye du tåler. for hvis jeg er i ketose og går ut, så blir det en meget billig kveld. for jeg tåler ganske nærme ingenting da. hehe. og et glass vann mellom øla er nok også veldig smart. |
Sv: Øl tur ...?
GAnske umulig for oss å vite om du vil ramle tilbake til start når vi ikke vet hvor langt du er fra start nå ;)
Du kommer ihvertfall til å legge på deg noen kg, men det meste vil nok være vann. |
Sitat:
Klibrød fordi det er lett å ta med seg, det er godt og så blir jeg ikke frista av spontanmat der borte. Siljevanilje sa det før meg :p |
Sitat:
Følge boka til punkt å prikke? |
Sitat:
ja det hadde jeg gjort hvertfall. ( da føler man at man har litt slingringsmonn) og siden man har vært så flink, så kan man unne seg det som var planlagt =) |
Skjønte ikke helt det med at det er fjernt å drikke rødvin på pub i Irland/Dublin....:o Det har jeg da gjort i mange mange år. Det samme gjorde/gjør min irske ex. Ingen av oss har noensinne fått noen kommentar på det...... :)
.... men det var et sidespor da ! Kos deg i Dublin uansett ha du drikker ! |
[Kos deg i Dublin uansett ha du drikker !
[/quote] Det kan du være sikker på at jeg skal. Makan til gjestfritt folkeslag skal man lete lenge etter :D |
Sitat:
men også gjerne annen mat :o |
Sitat:
De skrøt av at de hadde funnet lavkarbo brød i Portmarnock - men det solgte visst ikke srælig bra - så de sluttet med det. Er det noe spesielt de er ute etter bestiller de på nett via England - eller tar en helgetur over til Liverpool for å handle :) Om du liker ost og du er i Dublin, så er det en deilig ostebutikk i Grafton Street. Den heter Sheridan Cheesemongers - og de serverer masse smakspøver på vedlig gode irske oster ! |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:11. |