![]() |
Hvor mye går dere ned?
Hvor mye, gjennomsnittelig, går dere ned per uke på Ketolysedietten?
|
Sv: Hvor mye går dere ned?
Sitat:
|
Aner ikke ennå, er så fersk. De første kiloene var nok bare vann
|
Gjennomsnittlig har jeg gått ned 0,6 kg i uka, men det gikk helt klart mest av i starten. Nå har jeg ikke gått ned noe som helst på over en måned.
|
Det varierer veldig. Men som regel ligger det på 0.5 i uka.
|
På 8,5 uker har jeg gått ned 8 kg, så det blir i underkant av en kilo i uken.
Men det har gått veldig i rykk og napp. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Forrige runde gikk jeg ned i snitt ca. 1.3-1.5 kilo i uka mener jeg. Jeg har PCOS og regaerer veldig positivt på lavkarbo.
Denne runden vet jeg ikke ennå:) Håper det ikke skal gå så sakte, men jeg veier 30 kilo mindre nå.. |
Jeg har ikke offisiel veiing før på lørdag... så vet ikke...men denne kuren var hva jeg trengte fordi at man går ned så mye første uka..jeg må han en kickstart for å få motivasjon.
Men er spent. Gruer mest til når platåene kommer..for jeg vet de kommer hvor man ikke går ned ett gram...det er det i stort sett alle slankekurer. Men så uoffiselt etter 5 dager har jeg gått ned 3,4 kg..hvis ikke noe kommer på igjen til lørdag...men er jo glad for dem som er borte da. |
På hovedvekttapet mitt gikk jeg ned 2 kilo pr. uke i 12 uker!
|
Jeg går ned 1-2 kilo pr uke på lokkebiff...
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har nå gått ned 1kg siden mandag på lokkebiff. ;)
|
:eek: Jeg har jaggu gått ned 1,4 kg i snitt pr uke... Du dæven... Aldri regna på det. Nå ble jeg fornøyd assa!
|
Hei!
Ned 0,8 i snitt, me d2,9 som "toppnotering", ca 1,4 i uka når jeg trekker fra platåene jeg har stått på. mvh BiB |
Sitat:
Det er med andre ord det samme som Skaldeman extrem - som hverken Skaldeman eller andre kan/vil påstå er særlig sunt eller godt for kroppen i lengden. Det er for ensidig kost. Det er derfor det ikke anbefales. Men det funker for noen da.... dvs. man går ned i vekt. Går du på Ketolysekuren bør du absolutt fortsette på den da den gir bedre utgangspunkt for vedlikehold. Understreker at folk selv velger hvordan de vil spise - det legger jeg meg ikke opp i. Og jeg har absolutt ikke noe i mot Lokkebiff, men på forumet har vi også et visst moralsk ansvar og plikt til å gi beskjed når noe ikke er sunt. Så gjør folk som de vil :) |
Takk for svar, Nille.
Jeg fortsetter på Ketolyse, men begynner jeg ikke å gå ned snart, så er jeg troendes til å prøve hva som helts etterhvert. :p |
Lokkebiff er ikke sunt nei, men jeg har faktisk ikke gjort det bevisst denne uka. Jeg har vært syk, og da har jeg bare stekt opp litt kjøtt som jeg har knasket på når jeg har blitt sulten. Har ikke hatt ork til å stå å lage mat.
Men merker på kroppen at det ikke er sundt. |
Jeg har gått ned 1,25 kg pr uke sånn i gjennomsnitt :)
|
Hmm...
Bare for å ha sagt det, så føler jeg meg MYE sunnere med "min" diett, enn jeg har gjort på mange år!! Faktisk, så har jeg aldri følt meg SÅ bra før...!! Så det... |
Hvordan veier du opp for mangel på eventuelle vitaminer og mineraler osv, da?
Du tar vel en del kosttilskudd? |
har dere som går ned så jevnt og trutt noe matplan jeg kan se på???
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46. |