![]() |
Ned 30 kg
Ja, jeg flesker til jeg dere, og lager en liten tråd for å vise hvor stolt jeg er av innsatsen min!!
Denne uka var det 2,6 kg ned :eek: :D :D, og jeg har passert minus 30 kg siden 1. november. Hadde innlagt hvileskjær i jul og påske der målet var å hold evekta og utskeielsen bestod av 1/2 skive Polarbrød ekstrem hver dag, og hadde et platå på 8 uke rder jeg stod bom fast. Men nå.... ser det ut til å løsne igjen. 4,4 kg siden 10, juli er jeg svært godt fornøyd med. Starta med Atkins, men har konvertert til Ketolysekuren. Ligger nok under anbefalt karbenivå, men det funker bra for meg. Så. Torkil, om du leser dette, håper jeg får være med i "klubben" selv om jeg har litt mindre grønt enn du anbefaler i en svært så god og interessant bok. Beste hilsen BiB som snart er halvveis til målet!! |
Ned 30 kg med lavkarbo og ketolysekur
Ja, jeg flesker til jeg dere, og lager en liten tråd for å vise hvor stolt jeg er av innsatsen min!!
Denne uka var det 2,6 kg ned :eek: :D :D, og jeg har passert minus 30 kg siden 1. november. Hadde innlagt hvileskjær i jul og påske der målet var å hold evekta og utskeielsen bestod av 1/2 skive Polarbrød ekstrem hver dag, og hadde et platå på 8 uke rder jeg stod bom fast. Men nå.... ser det ut til å løsne igjen. 4,4 kg siden 10, juli er jeg svært godt fornøyd med. Starta med Atkins, men har konvertert til Ketolysekuren. Ligger nok under anbefalt karbenivå, men det funker bra for meg. Så. Torkil, om du leser dette, håper jeg får være med i "klubben" selv om jeg har litt mindre grønt enn du anbefaler i en svært så god og interessant bok. Beste hilsen BiB som snart er halvveis til målet!! |
Sv: Ned 30 kg
Gratulerer kjempemasse, fantastisk!! :heia: :heia:
|
Sitat:
|
Helt utrolig!! Gratulerer så mye BiB! Du er kjempedyktig!!!
|
Det du gjennomfører er rett og slett en bragd :heia: :heia: :heia:
Gratulerer så mye med - 30 kg, det er deg så utrolig vel unt at dette fungerer så bra for deg. :klem: |
Så flink du er! :D
Blir så motivert av å lese om alle dere som er på god vei eller har klart målet |
Heia BiB!!! :_plystre:
Du er virkelig en av de som inspirerer her inne!:) Tenk at du klarte å holde ut i ÅTTE uker, godt å se at det er flere som står stille, men at det løsner igjen. En må bare ikke gi opp. Takk for inspirasjonen, og lykke til videre. :goodluck: |
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
:heia: |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Hvor tror dere jeg henter inspirasjon når det butter?? Jo, det er her i forumet, det!! Klem fra BiB |
Sitat:
Ja, det er utrolig viktig å la kroppen jobbe, også når det går sakte!! Det var ikke enkelt, det platået, men heldigvis krympet kroppen godt, og det hjalp!! Sitat:
|
Kjempe bra jobbet :heia:
|
Sitat:
|
Så utrolig bra! Gratulerer så mye!!! :klem:
|
Flinke, tøffe BiB! Både som har lagt ned en slik stor innsats, bitt sammen tennene ved langvarig stillstands og som jobber med sine indre sabotører. http://babyprat.com/images/smilies/worship.gif
http://babyprat.com/images/smilies/storklem.gif |
Sv: Ned 30 kg med lavkarbo og ketolysekur
Kjempe bra !!
En slik tråd er på sin plass med dine resultater !! Nå må bare tickeren oppdateres så er du godt på vei i neste 30 kg. :D :D Fortsatt masse lykke til !! Stor klem |
Kjempe bra !!
En slik tråd er på sin plass med dine resultater !! Nå må bare tickeren oppdateres så er du godt på vei i neste 30 kg. :D :D Fortsatt masse lykke til !! Stor klem |
WOW.
Du er kjempeflink og til STOR inspirasjon for oss andre her. Og viser at det er viktig å ikke gi seg. Stå på:) :) :) :) |
Gratulerer :)
Du har all grunn til å være stolt av innsatsen ja, kjempeflink er du :klem: |
Hatten av, og nesen er helt nede i støvet...
For å si det med følelser: Fy FAAAAN du e RÅÅÅÅ!!!!! :heia: Og æ e MÆKTI IMPONERT!!!! :_punk: Som jeg nevnte tidligere; Er det noen jeg unner å lykkes, og er det noen jeg har tro på at skal lykkes, ja da er det DEG min venn!!!:love: Rett og slett FANTASTISK!!!!:ja: KJÆMPEKLÆM tel KJÆMPEFLINKE DU!!!!:blomster: :klem: |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
De indre sabotørene har fått snylte på meg lenge nopk, nå er det slutt!! De skal møte hard motstand når de prøver seg!! Klem fra BiB |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Det gjør så utrolig godt å få slike ord!! Du har jo møtt meg, og da er det ekstra artig!! Og så få sånne ord fra ei som sjøl ha oppnådd så mye, da!! TUUUSEN takk :D Sidne vi ikke fikk dte til i dag, håpe rjeg på treff i morgen el torsdag. Varm og stor klem til Yndlingsbiffen (du går indrefilet og etrecote en høy gang!!) |
Sitat:
Tuuuuuusen takk!!!!!!:o :o :o |
:) :ja:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40. |