![]() |
Første virkelige dag på KETOLYSE
Hei!
Trodde jeg hadde startet egentlig start to dager siden, men etter å ha lest boka har jeg ikke vært tro mot kuren så den egentlig starten blir i dag..... Jeg har lest og lest og funnet ut dagens meny i dag, men selvsagt ikke alt jeg trenger så i dag skal det handles. Så min meny før dagen er: Skinke med lettrømmesalat, fant ut dette ble 0,3 karbo Lunsj: salat med skinke, agurt 100 g, tomat 100g og dressingen lagt på morgene.... ca 4 karbo Middag: lutefiskmiddagen som står i boka, den gir 6 karbo tror jeg Blir dette alt for lie? Jeg må legge til at jeg er veldig finspist! |
Sv: Første virkelige dag på KETOLYSE
Sitat:
Så lenge du spiser deg mett til hvert måltid, så holder det. Og spis når du er sulten.:) Husk å drikke masse vann. Det hjelper på forbrenningen. Ikke lettprodukter på ketolyse. Det er mer karber i de og mindre fett. Vi trenger fettet!! Lykke til :) |
Ok takk for svar, men tenkte vel bare å bruke opp det jeg hadde først angående lettrømmen!
Nå skal det handles |
Lykke til med Ketolysekuren, det er en flott kur;)
|
Når det gjelder lettrømme foreslår jeg at du leser på pakningen.
Jeg bruker Q-letrømme og den har samme carb. innhold som Seterrømme, men selvsagt har Seterrømme mer fett en Q-lettrømme hvis det er det som er viktig for deg. |
Nå har jeg tenkt ut meny i morgen:
Egg, kokt til froksot 2-3 tenkter jeg. Salat med agurk, reker og Rømmedressning( fra i dag) Pizza fra ketolyseboka, men ikke tacovariant, men med rømmeunderlag med litt hvitløk, hvitost, bacon og sopp. Denne sammensetningen er veldig god i vanlig varian, så håper den blir like god i denne varianten. Skal bake zippylapper og kanskje soyabrød. Har nok drukket for lite vann tror jeg ca 2 liter men har gått veldig mye på do, men venter med å måle om jeg er i ketose enda! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39. |