![]() |
Vann
Hvor mye vann kan jeg drikke hver dag?? Og hvor mye er for mye? Drikker 4,2 liter pr dag.
|
Sv: Vann
Sitat:
Er en tråd her, rekker ikke å finne den fram til deg, men den heter noe a la "derfor er det viktig å drikke vann", og er startet av Ziggy. Du kan jo prøve søkefunksjonen og se om du finner den! Full av nyttig og relevant info:) |
Jeg fant Ziggys tråd, var kjekk for meg å lese og. :)
|
Takk for svar og link til tråden:) Kjempeinteressant!!!! Helt utrolig fasinerende. Jeg prøver å få i meg mellom 4 og 5 liter pr dag. Høres mye ut, men går veldig greitt når jeg har en 0.7 l Imsdal flaske som jeg fyller opp 6-7 ganger pr dag:)
|
Syns du er kjempeflink som får i deg så mye vann, jeg klarer ca 2-3 men må ha litt brus ved siden av.
Noen som vet om man kan beregne litt brus i disse litrene eller må alt være rent vann? |
Brus går utenom, da søtstoff og koffein er vanndrivende. Derfor bør du drikke mer vann hvis du drikker brus. :)
|
Takk for svar, selv om det ikke var det jeg håpet på. ;)
|
Jeg drikker ca tre liter vann pr dag. Ikke alltid lett å beregne, men har også en sånn Imsdal-flaske med meg over alt! Kjekt!
Husk at kunstig søtstoff KAN få vekta til å stagnere, bare et lite tips;) |
Jeg var helt avhengig(drakk flere liter daglig) av Pepsi Max fram til 7.mai i år:) Gikk veldig greitt å slutte. Koser meg med ei lita flaske en gang i blant. har drukket 2 halvlitere siden jeg starta med lavkarbo:) (dette er ikke skryt....bare for å fortelle hvordan jeg gjorde det:))
|
Jeg kan fortelle deg at her på forumet er det lov til å skryte av seg selv! Det er så mange store prestasjoner her inne, at noe annet ville vært rart;) Vær stolt av deg selv! Å kutte en avhengihet, om det er ned eller ut er en super ting uansett!!
|
hehe...ok, jeg er stolt!:D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21. |