![]() |
Stinasol sin "siste prøve ;)
Jepp,denne gangen skal jeg ikke slakke av:rolleyes:
har prøvd noen ganger å bli kvitt de siste kg mine nå,men uten hell.. Har vel vært så lei og kansje litt fornøyd også sånn at de siste 5 kg har blitt værende på! Men har i det mindste klart å vedlikeholde fint i en del mnd nå:) Ja så nå går jeg i gang med en ny dagbok og med å nå mitt mål innen 12 juli,det er å gå ned 7 kg på denne tiden,i dag veide jeg 67 kg men hadde bursdag i går så da ble det nok litt(mye) fråtsing,regner med en del vann ansamlinger ;) jeg er 1.70 cm høy og veier 67 kg,det mindste jeg har vært nede på siden jeg begynte med lavkarbo er 64.0 kg,målet er altså 60 kg og på mitt tyngste har jeg veid 103 kg. kommer til å skriv inn hva jg spiser/trener og veier hver dag frem til 12 juli 07:) |
Sv: Stinasol sin "siste prøve ;)
FROKOST: omelett med ost og skinke(og agurk)
LUNSJ: noen skiver av speke skinke MIDDAG:stekt strimler av svinekjøtt m smeltet ost og agurk KVELDS:noen peanøtter VEKT: 67.0 :) TRENING: nei |
Hei snuppa!!
Du er også igang med de siste (vaaanskelige) kiloene ja... Blir morro å følge med deg!:ja: Også er jeg SÅÅÅ spent på deg og morgendagen!!! :D |
Jeg er ooog med!!
Men nå føler jeg at kanskje ikke er de siste kiloa lenger da.. Dere ser jo STRØKNE ut begge to.....Og skal ta av mer?.. Da burde jo jeg ta av ENDA mer..?? Skjønner??.. Hmm... |
Sitat:
Tror vi heller skal slanke hjernene våre....:rolleyes: For det er vel DER overvekta virkelig sitter fast....http://us4all.50webs.com/smilies/weetniet/denkB01.gif |
Ja nå SKAL jeg,men har det rette presset på meg og
siden typen fyller 30 14 juli og jeg arangerer stort selskap,og så skal vi jo på ferien og da,vet også veldig godt at jeg kommer til å ha det siinsykt mye gøyere på ferien vist jeg tar meg skikkelig sammen nå :) Så NÅ skal de av... :cool: :D ang øyen brynene så måtte jeg avbestille den timen for meg og lillemor ble påkjørt av en trailer(vi i bil og) bakfra og så dyttet inn i 2 biler som stod i ro forran..har fått time hos legen (skal ha henvisning til kiroprkator/røntken) for å sjekke ryggen,har litt vondt i rygg og nakke Er greit å få sjekket alt i forhold til forsikring selskapene osv...men skal bestille ny time til øyenbrynene i neste uke :) |
Sitat:
Så forferdelig!!! :( MEN!!! GODT at det gikk såpass bra da.... :klem: |
Ja det var jo 80 sone og så det var vel
bare flaks at vi fremdeles er her..grøss men men tenke positivt å se fremover :rolleyes: :) |
FROKOST:1 fiber rik med majones,agurk og servelat pølse
LUNSJ: 1 hamburger pølse i lavkarbo wraps m dressing,ost og sukkerfri ketchup MIDDAG: MELLOM: noen peanøtter KVELDS: 1 hot dog pølse i lavkarbo wraps m dressing og ketchup TRENING: nei vekt: 67.0 |
FROKOST: 1 FIBER RIK MED MAJONES,AGURK OG OST
LUNSJ:1 HOT DOG I LAVKARBO WRAPS MIDDAG: GRILLET KYLLINGFILET M SALAT,DRESSING KVELDS: TRENING:NEI VEKT: 66.2 :D |
FROKOST:
LUNSJ/MIDDAG: GRILLET INDREFILET AV SVIN LITT KYLLING FILET OG 1 OSTE PØLSE MED SALAT OG DRESSING(LITT POTET SALAT) KVELDS: 1 HOT DOG I WRAPS M TAFFEL OST KETCHUP OG DRESSING VEKT:65.7 TRENING: NEI |
FROKOST:
LUNSJ: 1 KARBONADE MIDDAG: 1 HOT DOG M TAFFL OST,DRESSING OG KETCHUP MELLOM: NOEN MACADAMIA NØTTER KVELDS: 1 WRAPS MED KARBONADE,OST,DRESSING,HVITLØK DRESSING VEKT: 65.2 :D TRENING:NEI |
frokost:
lunsj: 1 rug sprø med majones og servelat middag: 6 chicken nuggets :rolleyes: kvelds: indrefilet av okse m salat dressing mellom:noen macadamia nøtter vekt: 65.5 :rolleyes: trening:nei(har blitt dårlig med trening etter bil ulykken da jeg har hatt vondt i nakke og rygg,skal ta røntken på tirsdag ,skal prøve å trene litt i morgen tenkte jeg :) ) |
hellu snuppa :)
som alltid raser du ned.....skjønner ikke hvorfor alt ska gå så mye fortere med deg enn meg:confused: Men det er deg vel unt:D :heia: du er kjempe flink :heia: :klem: |
frokost: 1 rugsprø m ost og smør
lunsj:lavkarbo kjeks med ost og smør middag:1 karbonade i lavkarbo wraps m ost og salat kvelds: vekt: 65.5 trening: nope,er blitt forkjølet...daff..blæ.. |
frokost: 1 rugsprø m smør og ost
lunsj: 1 hot dog i wraps m taffel ost mellom: 1 karbonade m agurk og dressing kvelds: indrefilet av svin i wraps m salat og dressing(ost) vekt: 65.3 :rolleyes: trening: 1 time fitness/styrke |
frokost/lunsj: omelett med skinke og ost
middag: 1 fiber rik med smør og ost kvelds: noe bacon chips blitt dårlig med maten i dag :( vekt: 65.2 :rolleyes: trening:nei |
Her går det nedover :heia:
Det var godt at det gikk så bra med dere i kollisjonen - må ha vært en forferdelig opplevelse. Har dere fått noen problemer etterpå? Hva heter de lompene/lefsene du bruker? Vi får besøk fra Amerika nå i sommer, så jeg tenkte jeg skulle sende over en aldri så liten bestilling :D . Ha en forsatt fin helg :) |
Hei Stinasol!!
Har du tenkt å bestille noe mer fra www.dialife.dk om ikke så lenge tro??...... Jeg er nysgjerrrig på de wrapsene ser du;) |
*speeeeeent nå*
|
Jepp,da var det gjort...ligger inn før og etter bilder som
bestilt :D eh,til mitt forsvar ble det første bildet tatt klokken 7 i dag tidlig :rolleyes: og det dere ser på bilde 2 er ikke varig resultat,brynene er egentlig brune og kommer ikke til å se så malt ut etter 1-2 uker,men ja jeg er kjeeempe fornøyd ,kunne nesten ikke tro at brynene faktisk var der etter en dusj i sted :lol: |
2 Vedlegg
taaaaaaaaaaaaaadaaaa... :D
|
synes du spiser såååå lite jeg... hadde sulta ihjel av denne matmengden...
|
Sitat:
jeg er sulten og slutter med en gang jeg er mett så da trenger jeg ikke mer ;) |
Sitat:
et par for dagen så de varer ikke så alt for lenge,jeg skal skrive inn her til deg eller sende en privat mld så kan du se om du vil være med på bestilling ;) :klem: var det foresten kjekt på treff? håper det ikke blir lenge til neste,har veldig lyst å treffe deg/dere |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25. |