![]() |
Noen spørsmål fra en nybegynner
begynnte i går så fint , alt gjikk bra, men jeg var sulten hele tia:confused:
tok et kake stykke i går kveld, er farlig å ha slikt i kjøleskapet, får besøk i dag så den forsvinner etter det, . går på med krum hals i dag , jeg skal klare det jeg skal . men er det meningen at jeg skal være sulten i begynnelsen? spiste mye kylling til middag i går med salat, men jeg ble fort sulten igjen, å jeg trodde jeg tålte egg bedre nå, men det gjør jeg ikke merket jeg, satt på do mye i går:o spiste totalt 4 egg i går, å det var for mye. lagte eggerøre med sopp sposj, å røkelaks.det var kjempegodt, men jeg må finne et altarnati til egg, finnes det? boka var utsolgt her, må bestille den |
Sv: noen spørsmål av en nybegynner
Kanskje du bør spist noe med mere fett ?
Jeg blir fortere mett av kyllinglår enn kyllingfilet feks... Og bacon spiser jeg endel av, det er kjempe godt på kvelden om man er litt små sulten :-) |
Sv: noen spørsmål av en nybegynner
Sitat:
Dette gikk over da jeg kom i ketose, (etter ca 3 dager) da var plutselig ikke mat så intressant lenger!! Gi det et par dager til du! |
Sv: Noen spørsmål fra en nybegynner
Jeg er og ganske ny på det her, begynte 23.mai. Men jeg har ikke vært sulten i det hele tatt! Jeg har spist meg mett og god hver dag og har gått ned 7 kg :)
Har holdt meg til kjøtt, egg og salat og enkelte grønnsaker som blomkål, og synes det går kjempefint. Det er sikkert lurt å ha en eller annen form for bok, men det har ikke jeg giddet å kjøpe meg. Tenkte jeg skulle prøve for meg selv først. Masse lykke til! :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20. |