![]() |
Gjør jeg rett? (Nybegynner)
hjelp
har lest en del her inne, å i dag begynner jeg. rakk ikke frokost i dag ,spiste 1 tomate. lunsj/kveldsmat- eggerøre med fløte lagte av 4 egg å deler dette på 2 stekte i meierismør 1 sjamoinjung ,sqaus å brokkoli 2 sneier røkelaks, dette er også kveldsmat tenkte jeg middag kylling å ??stekt brokkoli å sjampinjong?? har drukket mye kaffe da, er veldig glad i kaffe ,drikker minst 1 liter. må prøve å minke på dette , men jeg må ha kaffe. ' hvordan høres dette ut?dere som kan dette er dette nok??? kan en drikke tab ekstra? |
Sv: gjør jeg rett,? nybegynner
Heisann.
Ser greit ut dette. Husk at tomat er tung, og har en del karber i seg. Veier du grønnsakene slik at du har kontroll på hvor mange karber du får i deg på en dag? Det er veldig lurt å gjøre. Viss ikke du har boka, anbefaler jeg deg på det sterkeste å kjøpe den. Jeg bruker smørstekt blomkål og brokkoli som potet. Kjempegodt. Lag deg gjerne en blanda salat til lunch, men salat, skinke/kylling, ost, litt løk/vårløk. Gjerne litt olje på. Det er digg. Viss du ser på bindersen foran Gerds journal, så ligger det 4 ukeplaner som jeg bruker. Kanskje den kan være til hjelp :) Lykke til :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Gjør jeg rett? (Nybegynner)
Var inne og kikket jeg også, Gerd.
Hvis en kan følge din plan (og det tror jeg man kan :) ), ligger jeg forholdsvist likt matmessing sett, men jeg må ha noe utover kvelden også, altså. Spiser middag i fem-tiden stort sett. Har hatt mye hygge med baconcrisp og geléen til Heistad. Men nevnte du noe om knekkebrød eller noe sånt? Er det noe der ute en kan spise...? |
Sitat:
|
Ok, takk skal du ha.
Har ikke kommet så langt at jeg har begynt å bake ennå. Jeg er alltid ute etter lettvindte løsninger, blir nok ingen ideell husmor noen gang. ;) |
Gubben har spist fiberrik med solsikke, 3,7 karber pr plate. Massevis med pålegg på...:)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40. |