![]() |
Svarten at 17.mai kom akkurat nå ...
Godt i godt igang med ketolyse, begynt på 2. uka og har ikke hatt søthunger i det hele tatt. Så kommer 17.mai.......
Kaker, kaker,kaker samme hvor jeg går og snur meg........og jeg falt for fristelsen......ostekake :( Tok bare 1 stykke og det er vel ikke den verste kaka jeg kunne tatt da. Har ikke spist annet av karber for hele dagen så jeg håper jeg slipper å svi for det så lenge. Når vil det evt. slå ut på ketolyse stixen? Allerede i dag eller i morgen eller? Noen som vet? |
Sv: Svarten at 17.mai kom akkurat nå ...
Sitat:
Et stk brownie, et stk bløtkake, og softis....urk! Ble kvalm faktisk....hurra for søttende maiiii....:o |
Sitat:
Det som var positivt, var jo at det fristet ikke med mere, jeg som er en kake og godtemons uten sidestykke. Håper vi ikke blir straffet så altfor hardt!! |
Sitat:
Ser du er fra møre og romsdal. Gubben er sunnmøring, pleier si at unga våre er halv-møringer!;) |
Nei du er ikke alene, for jeg har spist alt som ikke er lov i dag:(
2 pølse med lompe, 1 stykk vaffel og ett stykke sjokolade kake!!!!! Der gikk jeg vel opp alt jeg har gått ned tenker jeg. |
Halv-møringer, hehe ikke dumt ;)
|
Sitat:
Å det er kjedelig, men som jeg leste i en annen tråd, vi får trimme litt ekstra så kommer en fortere i ketose igjen. Skal sjekke stixen senere (når jeg må på do ;) ) krysser fingrene for at den er rosa iallefall. har marsjert og spilt i 3 tog i dag da, så jeg har fått trimmet endel. Håper det går opp i opp med ostekake :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02. |