![]() |
Du verden...
|
Sv: Du verden...
Det må jeg si....
|
Jada,bare vent til den STOOORE sensasjonen kommer nå
wow det funker,kroppen har det bra osv osv før eller siden må de nok bite i det sure eplet(kremt..poteten) :D |
Jøss, det må jeg si ...
|
Du verden :eek: dog greide de ikke å la vær å drite bittelitt på draget:
Sitat:
|
Sitat:
|
Når kroppen danner ketonlegemer av fettsyrer dannes det tre ulike typer. To av dem kan kroppen bruke som energikilde, men den tredje typen som er aceton, kan ikke kroppen utnytte og den blir skilt ut som et avfallsprodukt. Det er derfor vi puster ut aceton under ketose.
|
Sitat:
|
I den artikkelen står det:
- "gjerne mye mettet fett, som bacon, fløte, rømme". Men det gjelder ikke alltid, gjør det? Feks etter Fedons metode er det ikke fløte og rømme som gjelder, men magrere produkter? |
Sitat:
|
Sitat:
Magre oster, cottage cheese -> fedon Bacon, fløte rømme -> Atkins, ketolyse |
Sitat:
|
Og det jeg lurer mest på.. De sier de har nå et alternativ både for lavkarbo og lavkalori... Men utfra det de presterer i artikkelen, hvordan er da rådgivningen man får i selve opplegget?? :confused: :confused: :confused:
|
Sitat:
|
Jo, de er nok på gli, men lurer også veldig på hvordan disse rådene vil arte seg i praksis for dem som altså velger "lavkarbodietter" hos dem.
|
Du sier noe der, Manina... Jeg har helt klart ikke nok tillit til dem til å satse på vektklubben deres, men det var artig å se at noe er i ferd med å skje der ute :)
|
meld dere på et gratis 12 ukes kurs så får dere se hele uke menyen det er utregnet med karbo , prot og fett,,,,,,,, det gjorde jeg av ren nyskjerrighet ... da må du velge mellom lavkarbo eller ikke
|
Flott at de beveger seg i lavkarbo retning, men først bør de kanskje sette seg litt bedre inn i ting. Jeg reagerer spesielt på dette:
Sitat:
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:29. |