![]() |
Taco, nam nam...
Jeg spiste taco til middag idag, utrolig godt!!! Hadde trodd jeg skulle savne skjell eller torillalefser, men det gjorde jeg ikke.
Brukte: 400 gr kjøttdeig 100 gr medium tacosaus (sammen med kjøttdeigen i panna) revet ost seterrømme Etter mine beregninger: 5 KH (hvis du er like glad i rømme som meg....:p ) |
Sv: Taco, nam nam...
Og skulle du savne lefser så lag ziggylapper med tacokrydder i.. Det er namnam :D
|
Sitat:
|
Det fins også lakarbo lefser å bestille fra danmark eller usa
de er SUUUUUPER gode mmm.. :D smaker faktisk nøyaktig som vanlige hvete tortillas :eek: |
Sitat:
Tror nemlig samboeren min savna det litt....stakkar, skulle sett det ansiktet da jeg sa at vi ikke kunne spise skjell....:p Men han blei mett og fornøyd da..:) :) |
Hadde også Taco her om dagen, deilig å spise noe "kjent" ... Men jeg savnet tortillaen ja.. Og vil VELDIG gjerne bestille disse lefsene.
Men du... brukte du ikke tacokrydderet ??? |
Kan bare garantere dere et sjokk når dere smaker disse..
jeg smakte på typen sine vanlige og så på mine og de er identiske..etter mine smaksløker :p dere kan bestille fra www.dialife.dk lefsene heter mama lupa 10 stk i en pk,dere må maile direkte til dem og bestille(det funker ikke å gå inn på vanlig bestilling,kasse osv for oss nordmenn) husk å skrive at hun må sende det som gave/gift så slipper dere tollen her i norge :) |
Sitat:
|
søk på tortilla :)
|
Sitat:
Men vi ble positivt overrasket over hvor godt det var å bruke saus i kjøttet. Kommer til å fortsette med det til evig tid!!!!! |
Nå har jeg mailet Dialife ang. en bestilling, ville vite totalpris med frakt før jeg bestilte. Har satt opp en bestilling på 550 kr, med 2 pakker tortillas, en boks forskjellige Atkins-barer, 4 Atkins karamell-shakes og sukkerfri HVIT sjokoladepudding. :sikle:
Takk for tipset, Stinasol! |
:) GLEEEDE DEG TIL DE TORTILLAENE ALTSÅ..
er hektet,jeg bestilte jo 10 pk(altså 100 stk) tess 81 fikk 3 pk og nå har jeg 2 igjen :p så da har jeg altså spist 50 tortillaer på ekstrem kort tid :rolleyes: ,kan virkelig ikke leve uten de :D og tror ikke det er mulig å bli lei de heller.. :D :D :D (ps jeg har nettop bestilt 10 nye pk hihi...) :klem: fra tortilla junkien.. |
STINASOL! Åhhhh.. Tortilla. NAAAAM. Jeg tror du nettopp reddet fajita friday som jeg og kjæresten vanligvis har. Hurrah.
|
jepp:D 3 karber pr tortilla..:heia:
|
Jeg får opp at de ikke sender til Norge jeg. :(
|
Og nå så jeg at jeg måtte sende mail. hihi...
|
ja,og husk å skriv til henne at hun må merke som gave og ikke ligge nedi noe pakkseddel :) jeg bestilte jo for over 1000 kr og slapp unna tollen her i norge,hun la tilogmed oppi et lite bursdag kort :D (pakken min ble stoppet i tollen her i ca 1 uke men så fant de da ut til slutt at den ikke skulle fortolles) :D
|
Hehe...så kult!
|
Stinasol--har du sendt inn bestillingen??
kan jo kanskje lønne seg for oss å bestille sammen, vi i Bergen?? |
Hei,ja desverre nå har jeg bestilt fra usa igjen(på lørdag)
men du slipper iallefall toll fra danmark,har mailet de i usa og denne gangen for å prøve å få det toll fritt :) skal skrive inn hvordan det gikk når det kommer :) |
Sitat:
Selv så laget jeg en taco-salat - kjøpte ferdigblandet på butikken og la kjøttdeigen, ost og rømme på toppen. Nydelig og jeg savnet IKKE hverken skjell eller tortillas! |
Jeg vurderer å sende inn en bestilling. Er det noen fra Stavanger-området som også har tenkt tanken? Da kunne vi bestilt sammen. Send meg evt en pm. :)
|
Sitat:
Er det mer enn jeg forestiller meg? Har ikke peiling på sånne bestillinger jeg, syntes bare ved første øyekast at det virka dyyyyrt! |
har sendt en mail til dem nå...
hvor lenge gikk det før dere hørte noe fra dem? |
samme dag,eller dagen etter får du mail :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:33. |