![]() |
De spør om jeg er syk (aftenposten)
Jon Kordahl veide 115,5 kilo for seks måneder siden. Det var før han forsøkte lavkarbodietten fra Norsk Senter for Ernæring, som leveres direkte på døren.
http://www.aftenposten.no/helse/article1747912.ece Hva skjer med dagbladet og aftenposten for tiden da? :cool: |
Sv: De spør om jeg er syk (aftenposten)
De har ikke endret seg Dagbladet og Aftenposten.. Nederst i artikkelen linker de til dette:
http://www.aftenposten.no/helse/article1747369.ece :rolleyes: |
Finnes det ingen dåne-smiley her? Føler sterkt for å dåne litt. :dåne:
|
Sitat:
Håper neste generasjons ernæringsprofessorer er litt smartere enn denne mannen. |
En av foreleserne på studiet mitt gjorde også nylig narr av denne dietten....
Jeg er så lei av å høre ernæringseksperter gjøre narr av lavkarbo og si at de som står bak disse diettene er bare ute etter å tjene penger. Hva med Grethe Roede og lignende? Er ikke de også ute etter å tjene penger? |
Sitat:
Heldigvis finnes det mer og mer kunnskap om lavkarbo, særlig blant leger. Både fastlegen min og den bedriftslegen jobben bruker er veldig pro-lavkarbo fordi de ser hvor utrolig mye friskere mange blir på slikt kosthold. Da jeg var på den årlige kontrollen hos bedriftslegen i oktober så spurte han hvorfor jeg hadde ketoner i urinen. Jeg sa jeg gikk på ketolyse og fikk følgende bemerkning: da vil nok kolestrolet ditt være mye bedre på denne blodprøven enn de tidligere. Slike leger vil vi ha! :heia: :heia: :heia: |
VI vet hva som funker best for oss.
VI vet hva som holder oss friske VI er det beste beviset på at en slik undersøkelse i beste fall er ensidig VI bryr oss ikke så mye om at Dagbladet/VG skriver negativt om lavkarbo VI har erfaringen og praktisk kunnskap om lavkarbo, - noe de ikke har .... så kan andre igrunnen mene hva de vil ! :D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:58. |