![]() |
I en dagligvareforetning...
BARE for lavkarbere, hav finner vi der?
Skulle ønske den fantes nemlig.:rolleyes: |
Sv: I en dagligvareforetning...
DER, der ser du, der finner du alt untatt:
Ideelt sett ville jeg gjerne finne:
|
Gårdsprodukter som egg, kjøttvarer uten tilsetningsstoffer, fisk, upasteuriserte oster og melkeprodukter uten tilsatt sukker, fersk innmat, godt utvalg av biodynamisk dyrkede grønnsaker, noe bær og frukt, ghee, smør, kokosolje, olivenolje, skalldyr, mørk sjokolade, varianter av leverpostei og pateer uten karbohydrater, friske urter, mye krydder, nøtter, esekielbrød (for Fedonistene).
Nesten som Ultra, bare uten fristelsene. :D Ja, takk. |
Sitat:
Og i tillegg til det du beskriver masse sunne oljer, spennende krydder og nøtter til veldig bra pris. :) |
Sitat:
*misunnelig* |
Sitat:
|
Kanskje jeg burde ta meg en tur til Grønland da. Men jeg veit liksom ikke hvilke butikker jeg skal på, så er litt skummelt. :p
|
Begynn på den tyrkiske grønnsaksforretningen ved inngangen til smalgangen (Plaza-siden) for grønnsaker, oljer krydder, så går du smalgangen (helsekost, rema 1000, meny-butikk) til Grønland Bazar (grønnsaker, oljer, vill ((vinmonopol:D )) fisk, klær, bøker osv) og videre til Kjøtthallen Sentrum på baksida av bazaren,i tøyengata (masse billig og bra kjøtt fra sau, storfe, kylling...). Da har du dekket det meste :)
|
Sitat:
:klem: |
Skrev visst vill, men mente vilt :D
Og de på slaktebutikken (kjøtthallen) vakumpakker kjøttet for deg hvis du vil, så det er ikke noe problem å kjøpe det noen dager før det skal brukes. |
Drømmer om å starte lavkarbo kafe jeg...
|
Sitat:
Me too...Men vet ikke om det er rette stedet og satse på noe slikt her som jeg bor. :p |
Sitat:
|
Sitat:
Ja, i Oslo vil jeg absolutt tro det er marked for det. Men i Bodø? Skeptisk...:rolleyes: |
Sitat:
|
Sitat:
Det hadde vært marked for det. Noe nytt. Alle kafeer serverer det samme mer eller mindre. |
Sitat:
|
Sitat:
Drømme :spisesnak |
Jeg kommer om dere åpner! :D
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06. |