![]() |
En helt vanlig dag.....
Jeg har jo lest "hva har du til middag/frokost"-trådene her, men de sier jo ikke så mye om hvor mange måltider og hva dere ellers spiser. Så derfor spør jeg; hvordan ser en helt vanlig dag ut hos deg? Mange måltider og hva spiser du i løpet av en dag?
;) |
Sv: En helt vanlig dag.....
Sitat:
Kan jo bare svare for meg selv, men har laget noen ukeplaner: |
En helt streit dag for meg ser sånn ut:
Til drikke går det egentlig bare i vann, vann og vann. To til fire liter om dagen, avhenger av tørst, men aldri under to. Ofte tar jeg et kafébesøk i løpet av dagen, drikker da som regel usøta krydderte, eller grønn te. Tar av på kaffen i helgene, men prøver å holde meg til en stor kopp i hverdagene. I helgene hender det jeg drikker litt (noen ganger ganske mye:rolleyes:) rødvin. Prøver å holde meg til de med mindt mulig restsukker. Kan også nevne at jeg ikke spiser animalske produkter, bortsett fra biprodukter; altså meieriprodukter. Jeg spiser ellers sjømat. Det er ikke fordi jeg ikke tror det er sunt, men pga personlige overbevisninger. Men det funker helt fint, så lenge jeg passer på å spise fete fisketyper. Det går en del i laks, for å si det sånn. Grønnsaksmengden er varierende, etter lyst og smak. Men sjelden en dag uten. Prøver å holde meg under 30 karber om dagen, og er fortsatt i ketose. Trives der, er alltid mett og energisk. I tillegg går jeg fra 20 min til et par timer hver dag, men ikke alltid i helgene. Har gått jevnt og trutt ned i omfang hele tiden, også, bare så det er sagt, hehe:) |
Sitat:
|
en typisk dag for meg ser slik ut.
frokost: enten eggerøre med mer i, eller ziggy lapper med pålegg og eventuellt majo lunsj på jobb: salat, eller middags rester, som regel noe grønt med mm: litt ost e.l. pleier å være mellommåltidet middag: eks laks i ovnen, eller greske kjøttkaker med salat og kanskje litt dressing og blomkålmos kvelds/kos: enten en søt ziggy lappe eller, en stor kopp te med fløte i eller en liten sukkerfri sjokkis. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:36. |