![]() |
Leggkramper
Uff i dag er jeg på min 3 dag i kuren og hadde vanvittige leggkramper i natt.. tar multivitamin med 100mg magnesium men det ser ikke ut til at det hjelper..
Kanskje jeg skal øke med 200 mg til? |
Sv: Leggkramper
Hei ,prøv å ta magnesium utenom(får du på apoteket) da forsvinner sikkert krampene,det har de gjort her iallefall...jeg tar multivitamin utenom og...
|
Jeg kjenner igjen problemet som kan komme i perioder. Det er sikkert riktig at magnesium hjelper. Min egen erfaring har helt entydig vært å redusere/kutte ut kaffe i de periodene dette oppstår (antakelig når inntaket av kh er svært lavt). Jeg tror også på at det er viktig å drikke mer/mye vann - det er kanskje en sammenheng her siden kaffe er vanndrivende.
Hvis du drikker kaffe kan du prøve å kutte det ut en tid for å prøve om det hjelper - og uansett drikke mye vann. Jeg har ikke leggkramper på mer normalisert vedlikeholdskosthold, selv om jeg drikker noe kaffe. |
Sitat:
Ketolysetablettene er spesiallaga for denne kuren og hjelper godt. Viss ikke du har kjøpt de, anbefaler jeg at du gjør det. :) |
Hei
Leggekramper kan forekomme i starten av ketolysekuren. Magnesiumtablettene tas om kvelden for å forebygge dette. Det anbefales også tran på kuren (evt. omega III) og det har også krampedempende effekt. http://bestsmileys.com/hyper/1.gif Krampe forekommer hvis det er ubalanse mellom magnesium, kalium og kalsium. ( ketolysetablettene er skreddersydd for kostindusert ketose) Vennlig Hilsen Torkil :) |
Jeg ser at du har fått mange gode svar allerede, men jeg ville bare si at magnesiumtablettene fra ketolyse.no inneholder 200 mg . Vet ikke hvor lurt det er å øke fra 100 til 200 mg når magnesium'en er "innbakt" i en multivitamintablett - for da øker du jo alt det andre du tar også ...
|
Sitat:
Selges de ikke ingen plass i rogaland? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ser jo at du og har noen kilo og ta av, og kommer til å drive på ei stund. Akkurat som meg.... Du kan jo ta å bestille flere bokser av hver for hele kuren. Det gjorde vi... Tror vi bestilte 5 bokser av hver... :) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33. |