![]() |
Sparetiltak!
>>Hvis dere ikke bruker telefonkatalogen (papirutgavene) oppfordres
>>dere >>herved til å reservere dere mot å få den. >>Jeg har veddet med markedsdirektøren i Eniro om at de får flere >>avbestillinger i disse dager enn de siste fem årene til sammen! >>Jeg vil oppfordre alle som ikke bruker telefonkatalogene til å være >>med å >>begrense sløseriet med resurser. >>Hver år sendes det ut 9,2 millioner kg kataloger! >>9 av 10 bruker de ikke! De aller aller fleste bruker bare >>katalogene på >>nettet og kaster papirkatalogene hvert år med plasten rundt.. >>Naturvernforbundet og Grønn Hverdag foreslår at Eniro heller sender >>en >>katalog adressert i posten til de som bruker de og ønsker å ha de. >> >>Send linken til alle i nettverket deres så er det glimrende! >> >> >>https://login.gulesider.no/mypage/flow.c?_flowId=reservationFlow >> >>Eller ring 815 44 448 >> >> >>Takk for hjelpen! >>Mvh. >>------------------------------------------ >>Sverre Andreas Stakkestad >>Naturvernforbundet Hordaland (hobby naturverner) >> >>Tlf. 55 55 08 89 >>Faks. 55 55 08 81 >>sverre@gmk.as >> |
Sv: Sparetiltak!
|
Takk! Dette har jeg lurt på! Nå er det gjort.
|
Bra tiltak!
Oppdrag utført! :klem: |
Utført! :)
|
dette er gjort :) bra tiltak..
|
Da har jeg gjort det også ... enda jeg faktisk har savnet den av og til da ... :o Kastet den forrige katalogen da jeg flyttet, og kunne godt tenkt meg en ny. Men alt for miljøet og den gode sak! ;)
(Hvis mange nok gjør dette kan regelverket bli endret slik at man må bestille katalog hvis man vil ha den, så man har fortsatt en valgmulighet da ...). |
Er morro å teste prosjektiler på telefonkataloger. Så HELT ubrukelige er de ikke :)
Tror jeg penetrerte 6-7 lagt etter hverandre av den tykke typen sist gang jeg gjorde det. Også kan jo de som klarer det rive dem i to, på hulken-vis. Nyttige kataloger! |
Oppdrag utført :)
|
Ja, bruk denne siden her i steden:p
http://www.gulesider.no/tk/index.c |
nå har jeg også gjort det;)
|
Da er det gjort!!
|
Da er det gjort her også!:)
|
Så flott å slippe den tunge blekka der, og der var flott at avbestillingsfristen i Østfold var i dag... :D
|
jepp
|
Lurer på en ting..Vi leier...og bor i 1 etasjen..i 2 etasje, bor de vi leier av...om jeg utfører dette her, får ikke de oppe katalogen heller da?..Står jo at jeg avbestiller for hele husstanden...
|
Husstand er "familien" eller de du deler leilighet med, ikke hele huset !
|
Var det jeg trodde....så da kan jeg trygt avbestille, uten å ødelegge noe for de oppe da:)Thanks..
|
Det første som møtte meg utenfor døra på lørdag morgen var en tjukk pakke med telefonkatalog og gulesider katalog... på tross av avmeldinga! :mad:
|
Sitat:
|
Se her! http://www.bt.no/innenriks/article339272.ece
HUNDRE tusen har reservert seg! Ingen tvil om hvem som vant veddemålet Naturvernforbundet vs Eniro ... :D :D :D Det er fortsatt mulig å reservere seg mangesteder - helt frem til påske faktisk. Og samferdselsministeren støtter Naturvernforbundet, så det kan hende det blir ny ordning allerede neste år ... |
Jeg sendte en mail med link til han Jens S jeg. Har ikke fått svar/tilbakemelding da, men det hadde jeg heller ikke venta. Lurer på om han har reservert seg....:p
|
Sitat:
... og kan jeg sende gjennom deg hvis jeg vil si ham noe om politikken han fører, f eks i Afghanistan-saken? :p |
Sitat:
:nei: det tror jeg ikke er så lurt..... Da får jeg sikkert ikke julehilsen fra han i år.... ;) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44. |