![]() |
Proteinpulver!
Lurte på hvilket proteinpulver som inneholder minst karbo?
Hva bruker dere og hva er deres erfaringer?? :) |
Sv: Proteinpulver!
Jeg bruker Tech Nutrition Protein Isolate Vanilla og det har under 2 karber pr 100 gram. Kjøpte det på Life helsekost. I en shake bruker jeg 30-40 gram pulver og regner 1 karb pr shake, selv om det er mindre i. Totalt næringsinnhold pr. 100 gram for dette;
360 kalorier, 1 gram fett, 1,5 karber 90 gram protein. Stort mer enn dette bør det ikke være pr 100 gram. Max 2 gram karber pr 100 gram, - iallefall når du går på en lavkarbo diett. |
Nå har jeg leita lenge Nille!! Men jeg finner det jo ikke:o Vet du om det går ann å få tak i det på nettet?
|
Kan godt hende de har sluttet å produsere det.
Men clouet er å finne et proteinpulver med lite karber. Spør på helsekosten om Tech Nutrition har noen andre. Eller sjekke hjemmesiden deres: http://www.tn.no/shop/ |
Har lett etter et proteinpulver jeg også, og fant nå dette. Nille, synes du dette pulveret ser ok ut?
http://www.tn.no/shop/produkt.aspx?id=701 :) |
Sitat:
Dette er et godt pulver for de som trener seriøst og mer enn en gang i uka. Ville ikke nølt med å bruke det selv. Ser bra ut ! |
Sitat:
Må man trene for å bruke det? Da passer det kanskje ikke så godt for meg. :p |
Sitat:
Men om du ikke er vegetarianer, hva skal du med proteintilskudd ? Da bør du klare å få i deg de proteinene du trenger gjennom kosten ? |
Sitat:
|
Sitat:
Ikke nødvendig med flotte proteintilskudd da. Ketolysemiksen er faktisk best til det bruket ! |
Sitat:
Da fortsetter jeg å bruke den bakemiksen jeg, og slutter å tenke på at jeg skal bruke noe annet i stedet. Eneste aberet er pizza-bunnen jeg laget med bakemiksen, som jeg synes ble veldig tørr og rar (brukte Iset oppskrift med ost i bunnen). Hadde håpt den kunne blitt litt bedre med noe annet i... ;) :D |
Det eneste som kan lage pizzabunnen bedre er hvetemel..... Ja, det var det da........;)
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:54. |