![]() |
Tips til nybegynner?
Jeg har sniklest en del på dette forumet en stund ,for jeg har lyst å prøve Atkins da jeg har prøvd mange andre dietter som ikke har funket + jeg har PCOS.
Jeg har valgt å utsette det til desember da jeg har å mange eksamener nå og jeg har mer enn nok å tenke på... :( Jeg ser for meg at jeg kommer til å spise meg grønn på egg... så jeg har prøvd å lese på hva dere spiser, men jeg er så lite oppfinnsom at jeg tror det kommer til å bli vanskelig, men jeg har lyst å prøve. Så jeg lurer på om dere har noen tips til hva jeg kan kjøpe inn før jeg begynner og div? :o |
Sv: tips til nybegynner?
Kjøpe/låne Atkins bøker, og lese! Første bud, slik jeg har forstått det!
Lykke til! :smile: |
ligger masse gode ider til hva du kan spise under frokost lunsj middag osv(der har alle skrevet inne hva de spisr for dagen) jeg tenkte også i begynnelsen at det kom til å gå i egg heele tiden men sånn ble det ikke i det hele tatt :) lykke til
|
Mine råd:
Anbefaler også:
Sitat:
|
Tusen takk for utfyllende svar! :)
Jeg har allerede fem atkins bøker som jeg har lest en del i og jeg har lest en del her, men samtidig så er jeg litt bekymret, for dette er jo helt nytt for meg, men også litt spennende det her :) Men nå fikk jeg ihvertfall litt mer oversikt, så takk for det :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25. |