![]() |
ny her..
Hei e e ny her, begynte på atkins på mandag og er kjempe spent,
i går hadde e kjempe vondt i hodet og va kvalm...også på kvelden fikk e utslett på begge armene...noen andre som har opplevd d?? hodepinen e heldigvis letta.....synes d e litt vanskelig å finne seg noeå spise..er ikke så glad i egg eller bacon...og blir fort kvalm av fløte..... men synes bacongull fra maarud e god da...så d blir litt spising av d... men er kjempe spent på åssen kroppen min kommer te å reagere... stor kos tess;) |
Sv: ny her..
Heisann!!
Er på ketolyse dietten jeg da, som er litt annerledes, men jeg var også kjempekvalm de første ukene, og hadde hodepine.. Husk å drikke mye vann bare, og prøv å spis litt, selv om du føler deg litt uvel... Jeg spiste mye salat i begynnelsen, da jeg ikke orka så mye "tung" mat... Utslett hadde jeg ikke...mulig noen andre har samme erfaring som deg?... Lykke til iallefall!!!!!:):) Og dette forumet her, er helt genialt! |
Tusen takk for svar.....ja håper d ikke varer så lenge, ikke noe kult å være kvalm....:(
|
heisann du =) hvordan fikk du lagd "telleren din?
|
Sitat:
http://www.tickerfactory.com/ezticke...r_designer.php |
Hei og velkommen hit :)
|
Hei og velkommen!!!:)
|
Velkommen:D :D :D
|
Hei, og velkommen. Jeg var også mye kvalm og hadde hodepine da jeg startet på ketolysekuren. Trøsten får være at det går over etter hvert.
Lykke til videre! |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:22. |