![]() |
Veien mot Sommerkroppen 2012
Dette ser vel bra ut? Og så kan man, når veiene blir feiet for grus, sykle til jobben (cirka 2,5 mil hver dag). Klarer jeg å kutte litt ned på utskeielser, så blir dette rett og slett jævelig bra! |
Sv: Veien mot Sommerkroppen 2012
Lykke til!:D
|
Mandager og torsdager er det null problem, det har jeg gjort så lenge. Lørdagstreningen skal jeg klare, for barna, og stedatter ønsker seg en ekstra dag per uke så da må det bli tirsdag eller fredag (og ærlig talt, fredag????).
Jeg SKAL! :klovn: |
:heia: :heia: :heia:
|
Oy så flink du er. Dette klarer du :) :heia:
|
Men atte..... er det INGEN som vil være med? Er det bare jeg som strammer grepet nå før sommerkroppen 2012 skal frem fra lag med klær? *skuffet* Jeg visste jeg var for sent ute, som vanlig.... alle andre er allerede i form!
|
Jeg er absolutt med, skal bruke kvelden på å sette opp et treningsprogram.
|
Sitat:
|
Jeg har trent 5 eller 6 dager i uka i ca 7 mnd, så der føler jeg at jeg har kontroll, men kostholdet må jeg virkelig skjerpe inn, det er der problemet mitt ligger.
|
Sitat:
I`m so fuckin` in mrs Raw! :D |
Øøøh, ska man skrive inne treningsprogram her da?
:confused: |
Måtte allerede endre planene, grunnet konfirmasjonsundervisning på lørdager..... det betyr dobbeløkt på meg på lørdager de dagene min kjære stedatter er i kirken. Men jeg går ikke ned (annet enn kanskje i underhudsfett):
|
Sitat:
|
Virker som en god plan dette! Og ja, målet mitt er en langt slankere og strammere kropp til sommeren, dvs malta i midten av mai. Et stykke igjen, men ser også resultater. Legger ut programmet mitt i morra
|
Hehe, trodde det var din egen personige vei:p.
Men jo da jeg er med... Her må absolutt strammes opp....:eek: Enn så lenge er jeg på gåing og bittelitt planke, så du er rimelig langt forran meg, men det er smådetaljer... Har skrevet ned noen øvelser som jeg er i stand til å gjennomføre, og i morra skal jeg finne ut hvor mange jeg klarer av hver nå. Skal bli spennende å se fremgangen til sommeren:D |
Jeg er også med, men begynte jo for leeeeenge siden. Kan ikke sette opp en plan, men har som mål å gå ned 9.4 kg til før 2. Juni.:)
|
Det er mange flinke her inne, som inspirerer og sparker meg bak. Jeg trenger noen som kan holde meg i øra!
|
Tar det litt sånn uke for uke, jeg:)
Treningsplan for uka som kommer: Mandag: Fullkroppsstyrke høyrep (hvis jeg ikke er for influensasyk) Tirsdag: enten intervaller på tredemølla eller spinning, med ei venninne. Onsdag: Fullkroppsstyrke med fokus på rumpe. Lavrep. (Tunge vekter. Nå skal rumpa bygges, ja) Torsdag: Jogging på tredemølla Fredag: Rolig kardio Lørdag: 120 minutter spinning Søndag: fri. |
Ser ut som en knall uke, Nellie! Sikker på du klarer å holde deg fri på søndagen?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg har jo ikke så ille mye annet å gjøre.. Får kline til, for det er bare en måned til skolen begynner og spørs om ikke jeg skal begynne å jobbe igjen fra medio mars også.
|
Synes begge dere to tutrehøner er flinke.
|
Og her er, som lovet, planen som skal få kroppen tilsvarende Till Lindemann, evt Doyle Wolfgang von Frankenstein. Dette er et 5x5-program jeg satte opp selv:
Mandag Cable Seated Row Wide-Grip Lat Pulldown Pullups assisted Dumbbell Shoulder Shrug Dumbbell Arnold Press Dumbbell Lateral Raise Onsdag Machine Decline Chest Press Bench Press Machine Dumbbell Standing Triceps Extension Hammer Curls EZ-Bar Curl Dumbbell Bench Press Seated Dumbbell Palms-Down Wrist Curl Reverse Cable Curl Cable Triceps Pushdown Torsdag Leg Extensions Leg Press Seated Calf Raise Clean Deadlift Dumbbell Squat Squats med kettlebell (tabata) Alle dager: Oppvarming tabataintervaller eller spinningsykkel Tabata plankeøvelser Avslutning: 1-2 intervallrunder tabata på ellipse elelr spinningsykkel (ikke torsdag) |
Kan jeg spørre et sidespørsmål? Hva spiser dere når dere trener mange dager i uken? Går dere fortsatt 100% på lavkarbo, eller har dere litt karb hver dag ifm med trening, eller har dere karb 1 dag i uka?
|
Jeg spiser ketogent hele veien. Det eneste jeg merker er at jeg kanskje mangler litt eksplosivitet, men utholdenheten er langt bedre np
|
Sitat:
|
Smelta marshmellows!!!!
|
Sitat:
|
Nøttegodten var jammen i meg tidenes beste, for jeg håper selvsagt på fint vær og sjokolade med cocosa funker IKKE uten tilgang på kjøleskap. Dette skal testes på noen langturer når våren slipper til! :) TAKK!
|
Jeg er også med på veien mot sommerkroppen! :)
Har trent styrke 2 ganger i uka i 2 måneder alt, samt aerobic eller yoga/pilates 1 gang i uka, og en del lange gåturer, og fra og med torsdag 1/3 skal jeg: 1/3 - 10/3: Jillian Michaels 30 day shred nivå 1 hver dag. 11/3 - 20/3: samme, nivå 2 hver dag. 21/3 - 30/3: samme, nivå 3 hver dag. I tillegg blir det lange gåturer. 1/4 starter jeg på et 3-måneders løpeprogram. I år har jeg tenkt å bli sprek!! :heia: Ligger som regel mellom 20 og 50 g kh per dag, men har tenkt å holde meg et sted mellom 15 og 25 i 4-6 uker nå, så jeg holder meg i ketose, og får boosta vekttapet litt. :ja: Uff, som jeg skravler.... er bare så gira på opplegget mitt. :o:D |
Sitat:
|
Min treningsuke ser slik ut:
Mandag: 2 timer zumba, 1 time puls stram opp og 30 minutter yoga Tirsdag: 30 minutter yoga, 1 time zumba, 1 time stram opp og 1 time Qigong. Onsdag: 1 time rask gange/løp og 30 minutter yoga Torsdag: 1 time puls stram opp og 1 time yoga/Qigong Fredag: 1 time corebar, 1 time rask gange/løp og 30 minutter yoga Lørdag: 1 time puls stram opp, 1 time zumba og 30 minutter yoga Søndag: Restitusjon - ut på rask gåtur og 30 minutter yoga. Jeg spiser ketogent og har ingen vansker med å trene slik jeg gjør på den kosten. Mangler nok litt i forhold til eksplosivitet, men er rå på utholdenhet og går aldri tom. Svetter som en gal og føler meg veldig raskt restituert. Helt utrolig faktisk. |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg spiser 100% lavkarbo, men på ingen måte ketogent. Har ikke noe behov for å spise ketogent, når jeg trener så mye!:) Ligger mellom 50 og 70 og har super både eksplositivet, utholdenhet og restitusjon. Kropper er rett og slett forskjellige, så her må man bare teste ut hva det er som funker for seg selv. |
Sitat:
Ja og en og annen snickers da. Har heller ikke problemer med eksplosivitet eller utholdenhet. Men dette er jo personavhengig. |
Sitat:
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Min treningsuke vil denne uken se slik ut:
Mandag: 60 minutter løping på tredemølle og styrke på bein og rumpe Tirsdag: Intervaller på elipsemaskin i 40 minutter med oppvarming og nedtrapping. Styrke på overkropp Onsdag: 60 min kondisjon, 30 minutter på tredemøle og 30 min på sykkel og styrke på bein torsdag: Intervaller i 35 minutter på joggemaskin fredag: Gå tur på ca 60 min lørdag: fri Søndag: fri Skal til foreldrene min i helga, så blir nok fri, eller kanskje en rolig joggetur enten lørdag eller søndag. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41. |