![]() |
Kino - baconchips?
Hei.
Jeg skal på kino til helgen og lurer i den anledning på om det er noe karber i bacon chipsen som de selger der? Altså, dem du kan får i beger, står som regel vedsiden av popcornet. Noen som vet om dette er trygt å spise? |
Sv: Kino - bacon chips?
Jeg er gaaaanske sikker på at den kino-varianten er laget av mais, og ikke bacon. :o Da er det nok tryggere å evt ha med seg en pose bacongreier man har lest innholdsfortegnelsen på selv.
|
Renspikka maisting ja... og dermed fy-snacks. Ta med sjøl er greia :D
|
Oh yes. Ikke bra den ....
|
Sv: Kino - baconchips?
Fritert maisprodukt av verste sort ja, ta med eget på innerlomma
|
Sitat:
|
Veldig godt. Veldig bråkete. Føler meg som en ramp når jeg har poser som bråker. På kino må man også ha Toffein og sitronsukkertøy. *host*
|
Synes den friterte maisproduktsaken smaker salt papp. Egentlig ingen stor snopfan på kino. Egentlig ikke noen stor snopfan i det hele rart, selv før lavkarbo
|
Sitat:
|
Sitat:
Også skjønner jeg ikke hvorfor man liksom skal spise på kinoen... Er der for filmen, jeg:) |
Misforstå meg rett, er meget glad i god, mørk bitter sjokolade, helst 80 pst, og desserter, men aldri vært avhengig av smågodt. Synes mye av det rett og slett er kvalmt, men det er meg da.
|
Sitat:
|
Sitat:
Og så er de derre mjuke krokodillene i smågodtavdelingen "just f..amazing". Jeg må virkelig ta meg sammen hardt for ikke å fylle hele snipposen med bare mjuke krokodiller! |
Sitat:
|
Jeg tar gjerne med meg eget digg, slik at jeg vet hva jeg får i meg. Er vel ikke noen regler som sier at man må handle digget på kinoen vel... ;)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ikke noe bra, i Bergen går det ihvertfall fint å ha med seg medbrakt... Og viss det ikke skulle vært lov så burde faktisk kinokioskene kunne levere digg til alle typer mennesker, noe de ikke klarer. |
Hadde med meg en pose øffs og en sukkerfri sjokolade i veska sist jeg var på kino (Bergen). Også kjøpte jeg en lightcola i kiosken :)
Kinokiosken hadde absolutt ingen varianter av lavkarbosnop:mad: |
Kjøpe all godis på kinoen? Etter at man har kjøpt grisedyre billetter? Det blir jo ran! Don't think so! Jeg blir ikke kalt lemmen uten grunn...
|
Har til og med ete medbrakt kake på kino i Bergen... Det var dei gamle (gale) glansdagane det... :D
|
Det var dumt, jeg synes bacon chips du får kjøpt i butikkene lager så utrolig mye bråk når man tygger dem, de er noe hard. Men men, det får gå! :-)
|
Sitat:
Livin' after midnight! :D |
Jeg har drukket whisky på kino. Anbefales til en lettbeint film en fredagskveld. :cool:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48. |